افزایش ۱۵ درصدی کشفیات مواد مخدر در استان
فرمانده انتظامی استان اردبیل خبر داد

افزایش ۱۵ درصدی کشفیات مواد مخدر در استان

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل گفت: در نیمه اول امسال ۲۲ نفر از اهالی استان اردبیل به خاطر سوء مصرف مواد مخدر جان خود را از دست داده‌اند.
کد خبر: ۱۳۴۰۹۹۷
به گزارش جام جم آنلابن بهنام بهشتی اظهار کرد: عمده این افراد در گروه سنی جوان بودند که به دلیل مصرف انواع مواد مخدر جان خود را از دست داده و خانواده‌هایشان داغدار شدند.
 
وی با هشدار به کاهش سن اعتیاد در استان و افزایش معتادان تصریح کرد: باید با راهکارهای مناسب در جهت جلوگیری از اعتیاد جوانان و گرایش آنها به مصرف انواع مواد مخدر اقدامات و راهکارهای فرهنگی و پیشگیرانه در دستور کار قرار گیرد تا زمینه سالم‌سازی فضای عمومی به وجود آید.
 
دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل گفت: اصلی‌ترین دغدغه و نگرانی ما در کاهش سن اعتیاد گرایش نوجوانان و جوانان به مصرف مواد مخدر صنعتی است که نه تنها مسئولان و خانواده‌ها بلکه اقشار مختلف جامعه را نیز نگران کرده است.
 
بهشتی از اعتیاد، خشونت و خیانت به عنوان سه عامل و عنصر از هم پاشیدگی خانواده‌ها در استان اردبیل یاد کرد و افزود: اصلی‌ترین عامل در این زمینه اعتیاد است که به تباهی خانواده‌ها منجر شده و بسیاری از جوانان، نوجوانان و اقشار جامعه را گرفتار خود کرده است.
 
وی با بیان اینکه بیش از ۲۱ هزار نفر در استان اردبیل در اولویت درمان و اقدامات پیشگیرانه از اعتیاد قرار گرفتند، خاطر نشان کرد: با حمایت‌هایی که از سوی خانواده‌ها و اقشار مختلف مردم انجام می‌شود، امیدواریم روز به روز به تعداد بهبودیافتگان اعتیاد افزوده شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها