بازدید سرزده از یکی از کمپ های ترک اعتیاد ( DICمرکز گذری کاهش آسیب) شهرستان اردبیل از سوی سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری اردبیل و رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به همراه کارشناسان هر دو دستگاه انجام گرفت.
کد خبر: ۱۳۳۸۷۳۷
باز دید سرزده سر پرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری اردبیل از یکی از کمپ های ترک اعتیاد شهرستان اردبیلبه گزارش جام جم آنلاین اردبیل، سرپرست معاونت پیشگیری، در این بازدید ضمن بررسی وضعیت بهداشتی و مشکلات  کمپ ترک اعتیاد از نزدیک با مدد جویان مصاحبه و گفتگو نمودند و جهت رفع مشکلات  تصمیمات لازم اتخاذ گردید .
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم رسالت اصلی این مرکز را پیشگیری از گسترش درمان اعتیاد عنوان کردند که می تواند با ارائه خدمات مناسب، اصولی، معتادین تحت درمان خود را باز اجتماعی و باعث کاهش آسیب های اجتماعی استانی شوند.
وی در این بازدید همچنین از نحوه پخش مواد درمانی و تداوم حضور منظم مسئولین مربوطه در کمپ ها گزارش اخذ شده و تذکرات لازم صادر گردید تا در زمان مقرر شده و بطور مستمر و منظم ارگانهای مرتبط با این حوزه دقت کافی در بازرسی ها و بازدیدها داشته باشند تا هیچ گونه خلل و مشکلاتی بوجود نیاید.
وی پس از بازدید از مرکز ترک اعتیاد، به همراه جمعی از مسئولیت مرتبط ، از یکی از محلات حاشیه ای شهر اردبیل بازدید و از نزدیک با یکی از خانواده های آسیب دیده اعتیاد ملاقات و دستورات لازم حمایتی را صادر  کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها