گفت‌و‌گو با مدیر گروه مستند شبکه افق درباره تدارکات محرمی این شبکه

از سرگذشت اشک تا روضه‌های خانگی

کارگردان برنامه بفرمایید روضه از جزییات پخش این برنامه گفت؛

محرم و صفر «بفرمایید روضه»

شبکه آموزش مدتی است که هر شب برنامه‌ای با عنوان «بفرمایید روضه» را روی آنتن می‌برد. این برنامه به کارگردانی سجاد مشحون علاوه بر دهه اول محرم، قرار است که در ماه صفر هم به پخش خود ادامه دهد.
کد خبر: ۱۳۳۳۵۴۳

محرم و صفر «بفرمایید روضه»

این برنامه در هر قسمت در قالب یک مجلس فضایل و مناقب همراهان امام حسین (ع) در واقعه کربلا را بازگو می‌کند. در این برنامه از مداحان، ذاکران، پیرغلامان و شاعران آیینی دعوت شده است تا این واقعه را روایت کنند.


سجاد مشحون که کارگردانی بفرمایید روضه را به عهده دارد درباره شکل‌گیری آن به جام جم گفت: این برنامه در سال گذشته هم در 30 قسمت ساخته و پخش شد و بعد از آن به دلیل استقبال از نحوه ساختار و فضایی که داشت، شبکه تصمیم گرفت با تغییراتی در فرم آن، این برنامه را مجددا تولید کند.


او با اشاره به بخش‌هایی که در بفرمایید روضه وجود دارد، بیان کرد: این برنامه شکل ترکیبی دارد و در آن بخش‌های مختلفی از زوایا و در قالب‌های گوناگون از این روزها می‌گویند. شعرخوانی، عزاداری، روایت‌های عاشورا و... از مواردی هستند که سعی کردیم در هر قسمت سراغ آن برویم تا مجموعه عاشورایی کاملی را ارائه دهیم.


پرداختن به اربعین حسینی، شهادت امام رضا (ع) و رحلت رسول اکرم (ص) در ماه صفر هم از دیگر بخش‌هایی‌اند که قرار است در قسمت‌های آتی این برنامه روی آنتن بروند.

فاطمه شهدوست / جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها