کارگردان برنامه بفرمایید روضه از جزییات پخش این برنامه گفت؛

محرم و صفر «بفرمایید روضه»

تهیه کننده برنامه نشان ارادت گفت؛

ارادت هنرمندان به امام حسین (ع)

پویان هدایتی سالهاست تهیه کننده برنامه هایی است که در آن هنرمندان، ورزشکاران و چهره های سرشناس مقابل دوربین می‌نشینند و از ارادت خودشان به امام حسین (ع) می گویند.
کد خبر: ۱۳۳۴۳۹۹

پویان هدایتی که امسال نیز برنامه ای با عنوان «نشان ارادت» را در شبکه دو دارد در این باره به جام جم می‌گوید: امسال دهمین سالی است که برای محرم برنامه می‌سازم. اینکه چرا برای ایام محرم کار میسازم یک دلیل واضح دارد آن‌هم این است که محرم برای تمام شیعیان به خصوص ایرانیان ماه خاص حساب می‌شود و از کودکی با آن خاطرات فراوان داریم. به عنوان یک تهیه کننده همیشه به دنبال خوراک خوب برای مخاطبان هستم و به خصوص اگر قرار است این برنامه در محرم پخش شود پس یک سال به دنبال ساخت آیتم و جلسات پی در پی با تحریریه برنامه هستیم تا بتوانیم در این ایام برنامه خوبی را برای مخاطبان بسازیم.

وی درباره تفاوت آن با برنامه های گذشته توضیح می‌دهد:درباره تفاوت‌ها باید بگویم حتما برنامه فرق هایی با سالهای گذشته دارد. حتی در چینش مهمانان امسال از کسانی در اقشار مختلف جامعه دعوت کردیم که امام حسین (ع) یک اتفاق را در زندگی آن‌ها رقم زده یا به هر دلیلی محرم برای آن ها یک اتفاق مهم محسوب می‌شوند.

وی همچنین می افزاید: برنامه نشان ارادت با مشارکت ستاد بازسازی عتبات در گروه معارف شبکه دو سیما در ۳۰ قسمت ۲۵ دقیقه‌ای ساخته شده که طبق روال هرسال تا انتهای ماه صفر روزهای زوج و جمعه پخش خواهیم‌ داشت.

زینب علیپور طهرانی/جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها