«یک و بیست» و «با تو، بی تو» ویژه‌برنامه‌های رادیو جوان هستند که با رویکرد معرفی شخصیت ملی و بین‌اللملی حاج قاسم به جوانان تولید شده‌اند.
کد خبر: ۱۲۹۸۸۵۱

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رادیو جوان، عباس پیری، تهیه‌کننده «یک و بیست» که ویژه‌برنامه رادیو جوان در شب شهادت حاج قاسم است به گفت: از مدت‌ها قبل در جلسه طرح‌ و برنامه شبکه تصمیم گرفتیم تا در سالروز شهادت سردار دلها ویژه‌ برنامه‌‌ای را روانه آنتن کنیم که یکی از بخش‌های ویژه آن، زیارت حرم این شهید در همان ساعت شهادت و در گلزار شهدای کرمان باشد؛ اما به دلیل محدودیت‌های کرونایی و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقرر شد تا برنامه از استودیوی رادیوجوان در تهران تقدیم شنوندگان شود.

«یک و بیست» ویژه برنامه‌ رادیوجوان در شب شهادت سپهبد سلیمانی

پیری درباره علت انتخاب «یک و بیست» برای نام برنامه افزود: چون شهادت حاج قاسم در ساعت یک و بیست بامداد اتفاق افتاد و برای این‌که این ساعت در خاطر مخاطبان بماند، نام «یک و بیست» را برای این ویژه برنامه انتخاب نمودیم.

تهیه‌کننده «یک و بیست» با اشاره به زمان پخش برنامه که جمعه ۱۲ دی ماه از ساعت ۷ شب به مدت ۷ ساعت به روی آنتن می‌رود، ادامه داد: این یادمان رادیویی، هر بیست دقیقه با شنوندگان رادیوجوان قراری دارد و یکی از ویژگی‌های شخصیتی سردار را مرور می‌کنیم؛ همچنین به سی استان دیگر سفر می‌کنیم تا صداوسیمای هر مرکز گزارشی از برنامه‌ها و تولیدات خود با موضوع حاج قاسم را ارائه نمایند. برنامه «یک و بیست» در ساعت پایانی و در ساعت یک و بیست دقیقه، در ارتباطی زنده با کرمان، حال و هوای حرم مطهر شهید سلیمانی را برای مخاطبان گزارش می‌کند.

مجتبی حسنی، تهیه‌کننده «با تو، بی تو» پیرامون رویکرد این برنامه بیان داشت: حاج قاسم سلیمانی یک الگو برای جوان‌های ایران، لبنان، سوریه، عراق و یمن و همچنین محور مقاومت در جهان بود. به همین خاطر در «با تو، بی تو» تلاش می‌کنیم تا چهره بین‌المللی حاج قاسم در کشورهای منطقه را به مخاطب برنامه معرفی کنیم.

مجتبی حسنی با اشاره به بخش‌های مختلف برنامه گفت: هر روز با یکی از جوانان محور مقاومت که خارج از ایران ساکن است، یک ارتباط تلفنی داریم؛ همچنین در بخش دیگری به سرگذشت جوانان اروپایی‌ که به داعش پیوستند می‌پردازیم که بسیاری از آن‌ها توسط نیروهای محور مقاومت یا به هلاکت رسیدند یا اسیر شده‌اند.

«با تو، بی تو» از چهارشنبه دهم دی ۹۹ حوالی ۱۲ ظهر با اجرای محدثه صارمی به روی آنتن رادیوجوان رفته‌است که روز شنبه ۱۳ دی ماه و در سالروز شهادت شهید سلیمانی به صورت ویژه تقدیم شنوندگان خواهد شد.

گفتنی‌ است این شبکه رادیویی با همکاری بسیج رسانه ملی، مجموعه چهل قسمتی «عقیق و رفیق» و ترانه «تازه شروع شد» را به مناسبت شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، با اجرای جمعی از گویندگان خود تولید کرده‌است که نسخه تصویری آن از شبکه‌های سیما پخش و در فضای مجازی و شبکه‌های اینترنتی منتشر می‌شود‌.

برنامه‌های رادیو جوان روی موج اف ام ردیف ۸۸ مگاهرتز پخش می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها