پیش از فرارسیدن موعد رونمایی سه گوشی هوشمند جدید از خانواده گلکسی A سامسونگ، اطلاعات قابل توجهی از آنها درز کرده است.
کد خبر: ۱۲۹۵۲۴۵

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجیاتو،این اطلاعات شامل رندرهای A72 5G، مشخصات گلکسی A32 5G در مستندات مربوط به تاییدیه FCC و برخی مشخصات گوشی اقتصادی گلکسی A02 است.

هفته گذشته رندرهای گلکسی A52 5G به اشتراک گذاشته شد و اکنون نوبت به عضو دیگری از این خانواده رسیده است و رندرهای گلکسی A72 5G گوشی هوشمند جانشین گلکسی A71 5G منتشر شده است.

براساس اطلاعات فاش شده از سوی منابع آگاه گلکسی A72 5G اوایل سال 2021 معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود گلکسی A72 5G از نمایشگر تخت 6.7 اینچی با بهره‌مندی از روزنه دوربین سلفی بهره می‌برد. پنل پشتی گوشی از جنس پلاستیکی و فریم آن آلومینیومی خواهد بود.

همان‌طور که در رندرهای فاش شده مشاهده می‌کنید، گلکسی A72 احتمالا با دوربین چهارگانه شامل دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

گلکسی A72 5G با ابعاد 165 در 77.4 در 8.1 میلی‌متر (‌9.9 میلی‌متر با برجستگی دوربین) رونمایی خواهد شد. این گوشی هوشمند مجهز به جک هدفون 3.5 میلی‌متری و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر خواهد بود و احتمالا با قیمت 599 دلار به فروش خواهد رسید.

از سوی دیگر گلکسی A32 5G که احتمالا اقتصادی‌ترین گوشی هوشمند 5G کره‌ای‌ها خواهد بود نیز تاییدیه FCC دریافت کرد. باتوجه به مستندات FCC، این گوشی هوشمند با بهره‌مندی از شارژر 15 وات، پشتیبانی از 5G و NFC رونمایی خواهد شد.

 

 

 

گلکسی A32 5G با نمایشگر 6.5 اینچی دارای بریدگی قطره‌ای شکل و بدنه پلاستیکی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

این گوشی هوشمند با بهره‌مندی از دوربین سه گانه شامل دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و در ابعاد 164.2 در 76.1 در 9.1 میلی‌متر و با بهره‌مندی از حسگر اثرانگشت یکپارچه سازی شده در دکمه پاوررونمایی خواهد شد.

 

 

گوشی هوشمند دیگر کره‌ای‌ها که اطلاعات چیپست و رم آن از طریق مستندات بنچمارک فاش‌شده، گلکسی A02 است. براساس مستندات مربوط به بنچمارک گیک‌بنچ، به نظر می‌رسد این گوشی هوشمند پایین رده از چیپست 28 نانومتری مدیاتک MT6739WW چهارهسته‌ای با هسته‌های کورتکس A53 با فرکانس کاری 1.5 گیگاهرتز و 2 گیگابایت رم رونمایی شود.

از سوی دیگر این گوشی هوشمند با نسخه اندروید 10 ارائه خواهد شد که با توجه به اقتصادی بودن آن کمی جای تعجب دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها