به تازگی شاهد انتشار تصاویری از هدفون بی سیم جدید سامسونگ هستیم.
کد خبر: ۱۲۹۴۳۴۶

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از جی اس ام،ایوان بلس که از جمله افراد سرشناس در حوزه افشای اسرار شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی به حساب می‌آید، به تازگی تصاویری از هدفون بی سیم گلکسی بادز پرو سامسونگ را منتشر کرده است. البته تصاویر اصلی هدفون چندی پیش توسط وی منتشر شده بود و حالا شاهد عکس‌هایی از کیس شارژ آن هستیم.


 

از لحاظ ظاهری، این هدفون بی سیم به گلکسی بادز لایو شباهت زیادی دارد. اما اجزای داخلی آن از لحاظ زبان طراحی متفاوت است.

هدفون گلکسی بادز جدید سامسونگ از لحاظ طراحی، مانند محصولات پیشین این کمپانی کره‌ای است. اما شاهد بهبود کیفیت صدا، بهبود حالت Ambient Mode و برای اولین بار، شاهد اضافه شدن قابلیت حدف نویز فعال (Active Noise Cancellation | ANC) خواهیم بود. با توجه به این که زبان طراحی گلکسی بادز پرو به صورت داخل گوشی (in-ear design) بوده است، لذا انتظار عملکرد بهتری نسبت به گلکسی بادز لایو را خواهیم داشت. هدفون بی سیم جدید سامسونگ با شماره ساخت RM-190 همراه خواهد بود و ظرفیت باتری آن نیز مانند گلکسی بادز پلاس، یعنی 60 میلی آمپر ساعت برای هدفون‌ها و 472 میلی آمپر ساعت برای کیس شارژر اعلام شده است. البته با توجه به پشتیبانی این محصول از قابلیت حذف نویز فعال، ظرفیت باتری یاد شده کمی پایین به نظر می‌رسد.

سامسونگ در نظر دارد تا در ماه آینده، نسل جدید هدفون گلکسی بادز را در رنگ‌های بنفش، سیاه و نقره‌ای معرفی و پس از گذشت مدت زمان کوتاهی، آن را روانه بازار کند. پیش بینی می‌شود که گلکسی بادز پرو در روز چهاردهم ژانویه مصادف با بیست و پنجم دی ماه همراه با خانواده گلکسی اس 21 به دنیای تکنولوژی معرفی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها