اگر واقعاً می خواهید اطمینان حاصل کنید که برای خلاص شدن از شر سرماخوردگی یا آنفولانزا همه تلاش خود را انجام می دهید ، به خواندن لیست هر وعده غذایی ، نوشیدنی و میان وعده ای که باید از آنها اجتناب کنید ادامه دهید.
اگر واقعاً می خواهید اطمینان حاصل کنید که برای خلاص شدن از شر سرماخوردگی یا آنفولانزا همه تلاش خود را انجام می دهید ، به خواندن لیست هر وعده غذایی ، نوشیدنی و میان وعده ای که باید از آنها اجتناب کنید ادامه دهید.
کد خبر: ۱۲۹۱۹۶۰

1. آب نبات

به گزارش جام جم آنلاین ،مخفی نیست که آب نبات با شکر پر شده است ، که یکی از مهمترین مواردی است که می خواهید برای سلامتی بهتر از آن اجتناب کنید ، به ویژه در مواردی که بیمار هستید ، مواد شیرین را به عنوان دسته اول مواد غذایی به حساب آورید که هنگام بیماری از آن اجتناب کنید. "شکر باعث التهاب می شود و این امر با تضعیف گلبول های سفید باعث کاهش ایمنی می شود. این سلول ها مسئول مبارزه با عفونت هستند." آب نبات را تحویل دهید تا مطمئن شوید سلول های مبارزه کننده بیماری با ظرفیت کامل کار می کنند.

 

2. توت فرنگی

اگر فکر می کنید این شرط مطمئنی در هنگام بیماری است ، دوباره فکر کنید. توت فرنگی آزاد کننده های هیستامین است که می تواند در احتقان نقش داشته باشد. مخاط مجهز به هیستامین می تواند احساس ناراحتی در بینی و ناحیه سینوس شما ایجاد کند ، بنابراین تا زمانی که حالتان بهتر نشود به میوه های دیگر بچسبید.

 

3. پنیر

پنیر در بسیاری از موارد نقش مورد علاقه غذاهای راحت نقش اصلی را بازی می کند ، اما هیچ چیز تسکینی در مورد اثرات لبنیات پرچربی بر سیستم ایمنی بدن شما در هنگام بیماری وجود ندارد. زیرا آنها می توانند پاسخ سیستم ایمنی بدن شما را کاهش دهند. لبنیات پرچرب ، مانند بیشتر گزینه های پنیر ، در لیست غذاهایی است که پس از مصرف التهاب را افزایش می دهد.

 

4. بستنی

برای تسکین گلودرد به بستنی روی نیاورید. فقط ممکن است شما را بیشتر بیمار کند. بیشتر بستنی ها با لبنیات کامل چربی درست می شوند ، به این معنی که سرشار از چربی اشباع محرک التهاب است. علاوه بر این ، این مواد شیرین دارای مقدار زیادی قند است ، ماده دیگری که باعث افزایش التهاب شده است. وقتی سعی می کنید سیستم ایمنی بدن خود را با ظرفیت کامل حفظ کنید ، به این فکر نکنید.

 

5. ماست

هنگامی که با سرماخوردگی مبارزه می کنید ، ممکن است بخواهید این غذای اصلی صبحانه را نگه دارید. جلوگیری از مصرف لبنیات ممکن است بهترین حرکت در هنگام بیماری باشد ."لبنیات ممکن است تولید بلغم را در افراد خاص بدتر یا ضخیم کند. بلغم مخاطی است که بافت های ما را می پوشاند و به عنوان یک مانع محافظتی عمل می کند. با این حال ، در طی یک بیماری ، تولید مخاط بدن ما بیش از حد می شود".

 

6. قهوه

ممکن است قهوه هنگامی که از آنفولانزا خسته شده اید ، یک امر ضروری به نظر برسد ، اما اگر می خواهید سریع بهتر شوید ، باید سعی کنید آن را کنار بگذارید. قهوه بدن را کم آب کرده و می تواند درد عضلات را بدتر کند. "سیستم ایمنی بدن هنگامی که بدن به خوبی آبرسانی شود ، به بهترین وجهی کار می کند. از آنجا که کافئین موجود در قهوه ادرار آور است ، باعث می شود شما زیاد پوست بگیرید. همراه با علائم استفراغ و اسهال ، کافئین فقط باعث کمبود آب بدن می شود."

 

7. فلفل تند

حداقل تا زمانی که حالتان بهتر شود ، فاکتور ادویه را کم کنید. غذاهای پرادویه مانند فلفل قرمز به عنوان مواردی است که باید در هنگام بیماری از آنها اجتناب کنید ، به خصوص اگر آبریزش بینی یکی از علائم شما باشد. "کپسایسین موجود در فلفل های فلفل قرمز فاقد تحریک در مجرای بینی است و باعث تولید بیشتر مخاط می شود."

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها