«اوهام» با «قربانی» به شبکه 2می آید

کاظم معصومی 2فیلم تلویزیونی را برای پخش از شبکه 2سیما کارگردانی کرد. این فیلمها اوهام و قربانی نام دارند و قرار است در روزهای عید پخش شوند.
کد خبر: ۱۲۹۰۸۹

آتنه فقیه نصیری ، شهره سلطانی ، اردلان شجاع کاوه ، پردیس افکاری و منوچهر علیپور، بازیگران فیلم قربانی هستند.
قصه فیلم درباره یاسمن و سعید است که در نیروی انتظامی فعالیت می کنند. آنها در یکی از روزهای کاری خود متوجه تولید و توزیع کراک از نوع شیمیایی و صنعتی می شوند. یاسمن ضمن کشف لابراتوار و دستگیری عوامل اصلی تولیدکنندگان کراک در آستانه ازدواج با سعید، متوجه می شود که او دچار + HIVاست و زندگی یاسمن دستخوش بحران می شود. آنچه برای او اهمیت دارد، این است که بفهمد سعید چگونه آلوده ویروس شده است.
از عوامل سازنده فیلم می توان به تهیه کننده : امیرحسین شریفی ، تصویربردار: فرشاد گل سفیدی ، گریم : مهران روحانی ، طراح صحنه و لباس : محمدرضا سمیعی ، صدابردار: هادی افشار، تدوین : امیر ادیب پرور و موسیقی : شهاب رمضان اشاره کرد.
دیگر فیلم معصومی ، اوهام نام دارد که در آن شهاب حسینی ، لاله اسکندری ، بابک حمیدیان و مارال فرجاد ایفای نقش می کنند.
قصه اوهام درباره شروین و ستاره است که پس از ازدواج برای گذراندن ماه عسل به ویلایی در شمال کشور می روند، اما صبح اول اقامتشان ستاره ناپدید می شود و شروین پس از جستجوی بسیار، جسد او را پیدا می کند. تلاش او برای پیدا کردن قاتل به نتیجه نمی رسد تا این که...این فیلم را هم شریفی تهیه کرده و مجتبی رحیمی تصویربرداری آن را به عهده داشته است. طراح گریم فیلم بابک شعاعی است. صدابردار آن محمود خرسندی و طراحی صحنه و لباس آن نیز به عهده کیوان ذوالفقاری است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها