این ساعت هوشمند از طراحی مستطیل شکل همانند اپل واچ بهره می‌برد و با قابلیت‌هایی معمول همچون پایش ضربان قلب، قابلیت‌های مربوط به تندرستی و تناسب اندام و ردیابی خواب با قیمت اقتصادی در بازار چین عرضه خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۹۰۱۳۶

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجیاتو،براساس گزارش‌های منتشر شده احتمالا ردمی واچ در خارج از بازار چین نیز با نام شیائومی «می واچ لایت» در دسترس کاربران قرار گیرد. این نام پیشتر در فهرست FCC رویت شده بود.

 

 

 

Redmi Watch از نمایشگر 1.4 اینچی رنگی با رزولوشن 320 در 320 پیکسل با شیشه 2.5D در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. علاقمندان می‌توانند ساعت هوشمند جدید را در رنگ‌های مشکی، سفید و سرمه‌ای خریداری کنند. به علاوه بند سیلیکونی آن نیز در رنگ‌های صورتی و سبز به فروش می‌رسد.

بیش از 120 فیس واچ برای این ساعت هوشمند طراحی شده که با کمک اپلیکیشن «Mi Fit» کاربران می‌توانند فیس واچ مورد نظر خود را روی آن تنظیم کنند. ردمی واچ از طریق بلوتوث 5.0 BLE با گوشی هوشمند همگام سازی می‌شود. این ساعت هوشمند مجهز به NFC بوده و تا عمق حداکثر 50 متر در برابر نفود آب مقاوم است. ردمی واچ تنها 35 گرم وزن دارد.

در استفاده معمولی، طول عمر باتری آن 7 روز و در حالت مربوط به صرفه جویی انرژی، طول عمر باتری به 12 روز افزایش پیدا می‌کند. شارژ کامل ساعت هوشمند 2 ساعت زمان می‌برد. کاربران می‌توانند ساعت هوشمند جدید را  از طریق شارژرهای مخصوص ساعت‌های هوشمند این شرکت شارژ کنند.

ردمی واچ با قیمت 45 دلار به فروش می‌رسد. قیمت این ساعت هوشمند در حراجی با مدت زمان محدود 40 دلار اعلام شده است. حراجی  ردمی واچ از 11 آذرماه در چین آغاز می‌شود. هنوز اطلاعاتی در مورد عرضه آن در بازارهای خارج چین منتشر نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها