جیم رایان در پاسخ به سؤالی درباره‌ی احتمال عرضه‌ی بازی God of War 2 برای هردو کنسول پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 گفته که فعلا حرفی برای گفتن در این مورد ندارد.
کد خبر: ۱۲۸۷۹۱۷

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از زومجی، بالاخره پس از مدت‌ها انتظار کنسول نسل نهمی سونی روانه‌ی بازارها شده و خوش‌بختانه بازی‌های بسیار جذاب و بزرگی برای تجربه طرفداران خود در آستین دارد. گرچه وقتی صحبت از بازی‌های انحصاری فعلی پلی استیشن 5 می‌شود، فقط نام Demon’s Souls خودنمایی می‌کند، چراکه بازی‌هایی مانند Marvel’s Spider-Man: Miles Morales و Sackboy: A Big Adventure برای کنسول پلی استیشن 4 نیز منتشر شده‎‌اند.

البته سونی خیلی بر اینکه بازی‌های انحصاری آینده‌ی آن‌ها قرار است برای هردو کنسول پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر شوند، تاکید نکرده است. اما باتوجه‌به اینکه ژاپنی‌ها گفته‌اند قصد دارند تا سه سال دیگر از پلی استیشن 4 پشتیبانی بکنند، به‌نظر می‌رسد که عرضه‌ی بازی‌های آینده‌ی آن‌ها احتمالا حداقل تا سه سال آینده با همین روند روی هردو کنسول‌شان ادامه یابد. همین موضوع باعث ایجاد سوالی در ذهن بسیاری از طرفداران بازی‌های انحصاری سونی می‌شود و آن این است که آیا بازی God of War 2 (یا God of War Ragnarok) یا هر نامی که برای قسمت دوم بازی نهایی انتخاب شود، انحصاری کنسول پلی استیشن 5 خواهد بود؟ روزنامه‌ی تلگراف همین سؤال را از جیم رایان، رئیس و مدیر ارشد اجرایی بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی پرسیده و او در جواب گفت: «متاسفم. درحال‌حاضر حرفی برای گفتن در این مورد ندارم.»

از پاسخ جیم رایان می‌توان تفسیر‌های متفاوتی کرد؛ از جمله اینکه سونی هنوز تصمیم نگرفته که آیا می‌‌خواهد یا اصلا می‌تواند این بازی را علاوه‌بر پلی استیشن 5 برای پلی استیشن 4 نیز منتشر کند یا خیر. این احتمال هم وجود دارد که رایان واقعا اطلاعی دراین‌خصوص ندارد. با وجود اینکه انتشار قسمت دوم از مجموعه‌ی جدید خدای جنگ برای عرضه در سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده است، غیر از نام و عنوان آن، تقریبا اطلاعات دیگری از آن دردست نیست. البته خیلی دور از انتظار نیست که به‌خاطر موانع و چالش‌هایی در فرایند ساخت بازی، عرضه‌ی آن به تأخیر بیفتد.

فارغ از گمانه‌زنی‌های موجود درباره‌ی احتمال انتشار God of War 2 برای پلی استیشن 4، فعلا باید آن را یک بازی تماما انحصاری پلی استیشن 5 درنظر گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها