در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا؛

بروز مشکلاتي در سامانه‌هاي داخلي توئيتر

بروز مشکلاتي در سامانه‌هاي داخلي توئيتر-این شرکت اعلام کرد در حال حاضر در حال تحقیق درباره علل درونی این قطعی است و به زودی در این باره اطلاع رسانی می‌کند.
کد خبر: ۱۲۸۳۰۹۹

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری آریا؛ شرکت توئیتر اعلام کرد در سامانه‌های داخلی این شرکت مشکلاتی رخ داده است، اما هیچ شواهدی در دست نیست که قطع خدمات آن ناشی از نفوذ امنیتی یا هکری باشد. این شرکت در حال حاضر در حال تحقیق درباره علل درونی این قطعی است و به زودی در این باره اطلاع رسانی می‌کند.
گفتنی است؛ شرکت توئیتر روز پنج شنبه، حساب کاربری ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را به صورت موقت مسدود کرد و گفت یک ویدئو که در این حساب درباره جو بایدن رقیب انتخاباتی دونالد ترامپ منتشر شد ناقض قوانین این شرکت بوده است.
این ویدئو که در حسابی با شناسه TeamTrump منتشر شد به یک گزارش روزنامه نیویورک پست اشاره داشت که روز چهارشنبه منتشر شد و حاوی جزئیات ادعایی معاملات تجاری هانتر بایدن، فرزند جو بایدن با یک شرکت انرژی در اوکراین بود.
در این گزارش همچنین گفته شد، جو بایدن با یکی از مشاوران این شرکت دیدار کرده است. توئیتر اعلام کرد این ویدئو ناقض قوانین این شرکت علیه انتشار اطلاعات خصوصی است و این حساب باید این پیام را حذف کند تا بتواند به ارسال توئیت ادامه دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها