دستمال مرطوب کودک علاوه بر نظافت کودکان در موارد دیگری کاربردهای جالب و شگفت انگیزی دارد که نمی دانید.
کد خبر: ۱۲۸۲۰۶۴

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از اقتصاد آنلاین ، امروزه محصولات زیادی وجود دارد که از آن برای تمیز و پاک کردن استفاده می شود اما در این متن کاربردهای شگفت انگیز دستمال مرطوب را برایتان آورده ایم تا هنگام سفر و مواقع کم آبی براحتی بتوانید از آنها استفاده کنید.

استفاده های جالب از دستمال مرطوب کودک

پاک کردن سریع سطوح :

دستمال های مرطوب کاربردهای زیاد دیگری علاوه بر پاک کردن کودکان دارند آن ها برای پاک کردن دست ها پس از بنزین زدن ، پاک کردن نشت کوچک اتومبیل و پاک کردن عرق پیشانی پس از دویدن عالی هستند. در واقع دستمال های مرطوب همسفر ایده آلی هستند درست مانند این چیزهایی که به شما کمک می کنند خودروی خود را سازمان دهی کنید.

کاربردهایی از دستمال مرطوب کودک

براق کردن کیف و کفش چرم :

بسیاری از مادران می دانند که دستمال های مرطوب کودک چگونه به خوبی برای براق کردن کفش های چرمی استفاده می شود اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که از دستمال های مرطوب استفاده کنید تا بتوانید درخشش را به کیف و کفش چرمی برگردانید. دستمال های مرطوب کودک برای تمیز کردن تمام انواع چرم، از جمله کاناپه عالی هستند.

زیبایی دستمال های مرطوب این است که آن ها حاوی هیچ مواد شیمیایی کثیفی نیستند که بتوانند رنگ چرم را خراب کنند بنابراین آن ها در پاک کردن هر گونه کثیفی و لکه بر روی کاناپه های چرمی بسیار موثر هستند به سادگی منطقه را چند بار تمیز کنید تا هر گونه لکه سطحی به راحتی تمیز شود.

زودودن گرد و غبار لباس :

از کدام برند دستمال های مرطوب کودک استفاده می کنید ؟ این دستمال ها می تواند گرد و غبار را از روی پارچه های کهنه ولباس ها به هنگام صاف کردن تمیز کند دستمالهای مرطوب وقتی خشک می شود یک پارچه برای پاک کردن گرد و غبار و هر آلودگی هستند.

پاک کردن آرایش :

بیشتر اوقات، آرایش یک راه نجات بخش است با آرایش می توان لک های صورت را پوشش داد، پف های زیر چشم ها را پنهان کرد با این حال، هیچ چیز ناامید کننده تر از این نیست که وقت زیادی را صرف تمیز کردن صورت با محصولات پاکسازی بعد از یک روز خسته کننده کرد.

 به همین دلیل است که پیشنهاد می کنیم که از دستمال های مرطوب کودک برای پاک کردن آرایش خود استفاده کنید این کار باعث صرفه جویی در زمان، انرژی و شستشوی اضافی می شود.

 

از دستمال مرطوب کودک در این موارد استفاده کنید

تمیز کردن صفحه کلید :

باور می کنید یا نه متخصصان متوجه شده اند صفحه کلید کامپیوتر یکی از کثیف ترین اقلام منزل است. استفاده منظم از صفحه کلید رایانه (هنگام خوردن و آشامیدن ) یعنی انتقال کثیفی و چربی به صفحه کلید تکان دادن صفحه کلید یک راه خوب برای خلاص شدن از گرد و غبار و آلودگی هایی که در زیر و میان کلیدها است اما این فقط نیمی از کار است مطمئن شوید که به طور مرتب این را با دستمال مرطوب کودک پاک کنید تا هر گونه چربی را به حداقل برسانید.

از بین بردن لکه ها از روی فرش و وسایل :

اگر کسی هستید که دوست دارید با رنگ های روشن دکوراسیون منزل خود را بچینید باید بدانید آنها مستعد لک شدن هستند در این صورت قطعا نیاز دارید که از دستمال های مرطوب کودک استفاده کنید اگر لباس و یا مبلی داشته باشید که به هر حال لک شده اند یک مایع شستشو به یک دستمال کودک اضافه کنید و روی منطقه لک شده بریزید این یک انتخاب بسیار ارزان تر از محصولات لکه بر است و هم اینکه آسیبی به وسایل نمیرسانند.

تسکین دادن پوست :

آیا در کنار ساحل دچار آفتاب سوختگی شده اید؟ می توان به طور موقت یک آفتاب سوختگی را با قراردادن دستمال مرطوب به آرامی خنک کرد. اگر این کار را انجام نمی دهید یکی از درمان های خانگی آفتاب سوختگی را امتحان کنید همچنین از دستمال های مرطوب می توان برای درمان بریدگی ها و خراش استفاده کرد اگرچه اغلب دستمال های هیچ خاصیت ضد عفونی کنندگی ندارند اما استفاده از آن قبل از درمان هیچ مشکلی ندارد.

 

کاربردهایی از دستمال مرطوب کودک را بدانید

خوش بو کردن کشوها :

برای اینکه رایحه معطری را در کشوها ایجاد کنید، دستمال های مرطوب کودک را به میادین ببرید و چند قطره روغن اسانس انتخابی خود را به آن اضافه کنید این دستمال ها کشوها را تمیز نگه می دارند و ازبو گرفتن لباس هایتان با بوی چوب جلوگیری می کنند.

پاک کردن جای دئودورانت از روی لباس :

اگر لباس هایتان لک دئودورانت دارد یک بار آن را با دستمال مرطوب تمیز کنید. علاوه بر پاک کردن لکه ها فرش کارشناسان در این زمینه می گویند دستمال های مرطوب اغلب می توانند لکه های لباس را نیز از بین ببرند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که لباس خود را با دستمال مرطوب پاک کنید و لکه سفیدی را که ناپدید می شود تماشا کنید.

پاک کردن پنجره ماشین :

کبوترها همیشه روی پنجره ها کثیف کاری می کنند؟ پنجره های اتومبیل را با دستمال های مرطوب که به همراه دارید تمیز کنید.

تمیز کردن گیاه های آشپزخانه :

درست مانند همه سطوح در خانه گل و گیاه چه طبیعی و مصنوعی می توانند در طول یک دوره طولانی گرد و غبار بگیرند با توجه به یافته های شگفت انگیز دستمال های مرطوب کودک یک محصول عالی هستند که به شما کمک می کند برگ های گل را دوباره براق کنید و آن ها را تازه نگه دارید برای تمیز کردن گیاهان فقط دستمال را با یک حرکت روی برگ ها بکشید و بگذارید رطوبت خاک را جمع کند!

 

بازیافت بسته دستمال مرطوب :

وقتی دستمال مرطوب تان تمام می شود سریع بسته آن را دور نیندازید آن ها را به عنوان جعبه کمک های اولیه داخل خودرو یا یک جعبه جواهر مسافرتی استفاده کنید. این کانتینر هر چیزی را در یک مکان نگهداری خواهد کرد و اگر بشکند و یا شکافی در اطراف آن ایجاد شود احساس ناراحتی نخواهید کرد.

پاک کردن چربی تابه:

به گفته کارشناسان تمیز کردن سوختگی روغن می تواند واقعا دشوار باشد به خصوص اگر یک شبه پس از پخت و پز رها شود به جای صرف کردن چند دقیقه پاک کردن روغن خشکیده با اسفنج، فقط چندین دستمال مرطوب داخل آشپزخانه نگه دارید و به خاطر داشته باشید که پس از خنک شدن استفاده کنید این کار باعث می شود که شستن به طور قابل توجهی راحت تر شود، زیرا دستمال چربی را از سطح قابلمه جذب می کند و آن را به اطراف منتقل نمی کند خبر خوب این است که بدون یک اسفنج برای تمیز کردن استفاده از دستمال های مرطوب، دستان شما را تمیزتر نگه می دارد.

خنک شدن در یک روز گرم :

یکی دیگر از کاربردهای باورنکردنی دستمال های مرطوب استفاده از آنها در روزهای تابستان است تنها کاری که باید انجام دهید این است که دستمال های مرطوب کودک را در یخچال بگذارید، تا خنک شوند و آن ها را روی پوست خود بمالید.

سلامت ماندن در هواپیما :

در حالی که همه می دانند در هواپیما میکروب زیادی است اگر نمی خواهید در یک پرواز سرما بخورید، ممکن است بخواهید برخی از دستمال های مرطوب کودک را در کیف حمل کنید. دستمال های مرطوب کودک تمیز کننده طبیعی هستند که باعث می شود هرگز در هواپیما بیمار نشوید هنگامی که می نشینید، منطقه اطراف خود را با یک دستمال تمیز کنید تا برخی از میکروب ها را از بین ببرید همچنین پیشنهاد می کند که قبل از اینکه غذا بخورید، دستان خود را پاک کنید و حتی برای خنک کردن و تازه کردن صورت خود از آن استفاده کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها