هنگامی که شما به افراد بالغ فکر می کنید، احتمالا یاد کسانی می افتید که مسئولیت پذیرند ، و اجازه نمی دهند کوچکترین چیزی آنها را آزار بدهد. اگر چه بالغ بودن شامل تلاش، درس های زندگی و مثبت بودن است، اما داشتن یک دیدگاه بالغ به شما اجازه می دهد تصویر بزرگتری را ببینید.
کد خبر: ۱۲۸۱۱۸۶

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از آخرین خبر، بلوغ از تجربه و شایستگی حاصل می شود، بنابراین هر فرد بالغ به شیوه خود عمل خواهد کرد با این حال، اگر شما افراد بالغ را در زندگی خود می شناسید، احتمالا هرگز آنها را در هنگام انجام مواردی که در ادامه این بخش خواهیم گفت نمی بینید.
افراد بالغ چه کارهایی را انجام نمی دهند

1.به هر حرف و نظر دیگران اهمیت بدهند:
هنگامی که شما رشد می کنید، متوجه خواهید شد که نظرات دیگران برای شما مهم نیست؛ فقط نظر شما در مورد خودتان مهم است.افراد بالغ درک می کنند که پر اهمیت نشان دادن نظر مردم فقط موجب نارضایتی میشود و به شما حس در قفس بودن میدهد، پس چرا شما می خواهید اینگونه احساس کنید؟

2.به اهداف خود برسید:
بر اساس یک مقاله در زمین روانشناسی ، افراد در یک ذهنیت بالغ زندگی می کنند ،نه ذهنیت بچه گانه و خواسته خود را از زندگی میدانند.آنها با شجاعت به عقب نشینی ها پاسخ می دهند و اجازه نمی دهند که آنها را از رسیدن به رویاهای خود متوقف کنند از تفکر مثبت استفاده می کنند و اجازه نمی دهند ،چیزهای کوچک مانع راهشان شود.بزرگسالان بالغ دارای یک دید کلی از آنچه که در زندگی می خواهند ،هستند، آنها اولویت های زندگی را میشناسند.

3. درگیر روابط ناسالم شدن:
افراد بالغ دنبال نقش والدین یا فرزند در یک رابطه نیستند؛ آنها به دنبال کسی هستند تا در زندگی مساوی عمل کند .رشد به معنی پیدا کردن یک شریک زندگی است که در کنار شما باقی خواهد ماند، و همه مسئولیت ها را بر دوش شما نمی گذارد.

4. همیشه حرف حق زدن:
هنگامی که رشد می کنید، متوجه می شوید که همیشه جواب درستی نخواهید داشت. شما اشتباه می کنید و جواب هر چیزی را نمی دانید و این طبیعی است !افراد بالغ متوجه می شوند که زندگی شامل بسیاری از محاکمه و خطاها است، و ما همه می توانیم چیزی را از یکدیگر یاد بگیریم.آنها خودشان را تحقیر میکنند، زیرا می بینند که همه ما در زمین بازی یکسان هستیم و اشتباه کردن بخشی از زندگی است.

5. درگیر شدن در غم و غیبت کردن:
افراد بالغ درک می کنند که درگیر غم و شایعات و شدن کار خوبی نیست. کسی که غیبت می کند، فقط به افرادی که با او هم کلام هستند آسیب میزند، و هم کلامی در این موضوع فقط ایجاد ناراحتی میکند ، افراد بالغ می دانند که غیبت کردن کار احمقانه ای است.

6. ترس از شکست:
همانطور که شما بزرگتر میشوید، می فهمید که بدون شکست نمیتوان زندگی کرد. هیچ کس در مورد عاقبت کار خود خبر ندارد؛ به تجربه و مهارت نیاز دارید بنابراین، بزرگسالان استراتژی های مختلف در کسب و کار، زندگی و روابط استفاده میکنند ،تا بهترین را انتخاب کنند. آنها اجازه نمی دهند ترس از شکست باعث عقب نشینی آنها شود. شکست به معنی تلاش شما است ، و به این معنی است که حداقل تلاشی برای حرکت به جلو در زندگی داشته اید.

7. هدر دادن زمان:
مطمئنا، همه خسته می شوند و نیاز به یک استراحت دارند، اما این بدان معنا نیست که شما می توانید همه چیز را ترک کنید.افراد بالغ تفاوت بین استراحت و رها کردن را می دانند؛ یکی شامل مراقبت از خود و دیگری شامل شکست است. افراد بالغ امروز از رسیدن به اهداف خود مطمئن می شوند و فردا استراحت میکنند .

8. نقش قربانی را بازی کنند:
بلوغ ،شامل درک این موضوع است که نقش قربانی را بازی کردن در نهایت به قربانی شدن میرسد بنابراین افراد بالغ مسئولیت کامل زندگی خود را بر عهده می گیرند و دیگران را سرزنش نمی کنند.اگر آنها جایگاه خود در زندگی را دوست ندارند، دست به عمل می زنند تا به اهدافشان برسند.

9. احساسی برخورد کردن:
در حالی که هیچ کس کامل نیست، افراد بالغ می دانند که چگونه از احساسات خود عقب نشینی کنند و خودشان را جدا کنند ،تا بتوانند دیدگاه واضحتری در مورد یک وضعیت بدست آورند.آنها می دانند که احساسی شدن در تصمیم گیری آنها تاثیر گذار است، بنابراین به جای فکر کردن با احساسات خود، با منطق فکر می کنند. احساسات نقش مهمی در زندگی ایفا می کنند، اما افراد بالغ نیز اهمیت تفکر منطقی را درک می کنند.

10.پذیرفتن وضعیت بد:
ما همیشه نمی توانیم آنچه را که در زندگی ما اتفاق می افتد کنترل کنیم، اما واکنش به آن را می توانیم کنترل کنیم. افراد بالغ نه تنها شکست خود را می پذیرند بلکه آنها همیشه تلاش می کنند، تا شرایط را بهتر کنند.

11.فکر می کنند همه جواب ها را می دانند:
بخشی از تبدیل شدن به یک بالغ به معنی توانایی پذیرفتن انتقاد سازنده است و می پذیرد که می توانید چیزی را در یک راه کارآمدتر یا موثرتر انجام دهید.آنها ذهنیتی باز دارند و میدانند داشتن ذهنیت بسته به یک زندگی محدود منتهی می شود و افراد بالغ به طور کامل این را درک می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها