اقبال مردم از برنامه تعاملی شبکه رادیویی جوان که به مناسبت بزرگ‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس از گلزارهای شهدای شهرهای مختلف به روی آنتن می‌رود، بی‌نظیر و چشمگیر بوده‌است.
کد خبر: ۱۲۷۷۱۸۸

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از روابط‌ عمومی رادیو جوان، کاروان رادیویی «سپهبدهای اخلاص» به همّت رادیو جوان و با همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در قالب ویژه برنامه «خانه دوست کجاست؟» و با هدف زیارت گلزار شهدای شهرهای ایران، به کرمان رسید.

«مجتبی حسنی» تهیه‌کننده ویژه برنامه دفاع مقدس رادیو جوان، که هدایت این کاروان را بر عهده دارد درباره‌ این اتفاق تازه‌ که برای شنوندگان این ایستگاه رادیویی تدارک دیده‌اند، گفت: «خانه دوست کجاست؟» برنامه‌ای مجله‌ای است که در استودیوی متحرک رادیو جوان به صورت زنده هرشب ساعت ۱۹:۳۰ به روی آنتن می‌رود و رویکرد آن تمرکز بر حضور و زیارت هفت گلزار شهدا و در هفت شهر می‌باشد.

وی ادامه داد: تا روز پنجم هفته دفاع مقدس استقبال خیلی خوبی از برنامه شده است؛ حرکت خودمان را از باغ موزه دفاع مقدس تهران و سپس بهشت زهرا آغاز کردیم و به ترتیب از روز سه‌شنبه اول مهر ماه به سوی گلزارهای شهدای شهر قم و روز چهارشنبه به نجف آباد رسیدیم که افتخار داشتیم در یک دیدار صمیمانه با خانواده شهید مدافع حرم، محسن حججی گفتگو کردیم.

وی افزود: برنامه نجف آباد را از جوار حرم شهید حججی به روی آنتن بردیم که استقبال مردم خوب این شهر از کاروان رادیو جوان بسیار چشمگیر بود. روز پنج‌شنبه در اصفهان بودیم و به زندگی دو شهید سرافراز سپاه اسلام، سردار شهید کاظمی و شهید خرازی پرداختیم.

حسنی ادامه داد: امروز جمعه در شیراز هستیم و قرار است به شهید منتظرالمهدی بپردازیم؛ در پایان هم به گلزار شهدای شهر کرمان می‌رسیم که شنبه و یکشنبه در این شهر توقف خواهیم داشت.

تهیه‌کننده «خانه دوست کجاست؟!» رویکرد برنامه را حرکت در مسیر شهدا دانست و گفت: هدف اصلی کاروان رادیویی «سپهبدهای اخلاص» ، زیارت آرامگاه مطهر شهدا به ویژه سردار شهید قاسم سلیمانی، حضور در کنار شنوندگان جوان رادیو و بستن عهدنامه جوانان ایران با شهدای کشور در کنار حرم سردار رشید اسلام است.

مجتبی حسنی با اشاره به بخش‌های مختلف برنامه ادامه داد: در هر توقف قرار شده به معرفی و تجلیل از شهدای شاخص هشت سال دفاع مقدس و همین طور شهدای مدافع حرم در قالب مستند تولیدی و همین طور زنده پرداخته شود؛ همچنین یک برنامک (آیتم) تولیدی در مورد معرفی و پرداختن به هفت شهید نوجوان و جوان نخبه و مطرح دفاع مقدس به نمایندگی از تمام شهدای جوان ایران طراحی کرده‌ایم. گفتگوی زنده با فرزندان نوجوان و جوان شهدای دفاع مقدس، گفتگوی زنده با راویان و فرماندهان دفاع مقدس از دیگر بخش‌های این برنامه است.

مجتبی حسنی در خصوص تجربه‌اش در تولید برنامه‌های میدانی و تعاملی گفت: در سال جدید که اماکن متبرکه و مساجد به دلیل شیوع ویروس کرونا، تعطیل است و بسیاری از مردم نمی‌توانند به مشهد مقدس سفر کنند، ما با همراهی مدیر شبکه رادیویی جوان تصمیم گرفتیم با هماهنگی‌های صورت گرفته با آستان قدس هر هفته، چهارشنبه‌ها به این شهر سفر کنیم تا برنامه با تو حالم خوبه را از حرم امام رضا (ع) تقدیم شنوندگان نماییم که خوشبختانه با استقبال چشمگیر مخاطبان روبرو شده است.

وی در پایان اشاره کرد: مخاطبان و شنوندگان رادیوجوان می‌توانند به صورت زنده تصویر «خانه دوست کجاست؟» را از شبکه اینترنتی ایران صدا به نشانی www. iranseda.ir مشاهده کنند.

کاروان رادیو جوان در بزرگراه شهید سلیمانی به کرمان می‌رسد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها