کد خبر: ۱۲۷۴۳۶۵

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از زومیت، اتحادیه WiFi Alliance اخیرا گواهینامه مربوط به یکی از هندست‌های سامسونگ با شناسه SM-F415F/DS را صادر کرد. نخستین حرف F نشان‌دهنده ماهیت تاشونده هندست است. به‌عنوان مثال نخستین نسل گلکسی فولد و گلکسی زد فلیپ به‌ترتیب با شناسه‌های F900 و F700 تولید شدند. از آنجا که هندست‌های تاشو محصولاتی ممتاز با قیمت‌گذاری مقرون‌به‌صرفه‌تر (اما کماکان گران‌قیمت) هستند؛ لذا اکنون این پرسش مطرح می‌شود که الگوی ظاهری یک دستگاه سری 400 به چه شکل خواهد بود؟

طبقه‌بندی این هندست در طیف محصولات میان‌رده چندان محتمل به‌نظر نمی‌رسد؛ زیرا هزینه ساخت گوشی‌های تاشو در مقایسه با مدل‌های غیرتاشو به‌مراتب بیش‌تر است. این اختلاف قیمت همان هزینه‌ای است که کاربران برای بهره‌مندی از یک فناوری پیشرفته آن‌را پرداخت می‌کنند. با این‌حال چنان‌چه سامسونگ بتواند قیمت‌گذاری هندست خود را به محدوده 1000 دلاری نزدیک نماید؛ در این‌صورت یقینا جذابیت‌های آن افزایش خواهد یافت.

همچنین بایستی خاطرنشان کرد که عدد “1” (دومین رقم در شماره مدل محصول) نشان‌دهنده دومین نسل از دستگاه است؛ لذا این مدل صرفا نمونه ارتقایافته دستگاه نسل نخست به‌شمار نمی‌رود. برای مثال گلکسی زد فولد 2 دارای شناسه F91x است؛ در حالی‌که هندست جدید گلکسی زد فلیپ 5G کماکان از شناسه F70x بهره می‌گیرد.

تائیدیه وای‌فای برای دستگاهی با شماره مدل SM-F415F/DS
گواهینامه وای‌فای فاقد هرگونه جزئیات دیگری پیرامون این دستگاه بوده و صرفا به عدم پشتیبانی محصول از استاندارد (WiFi 6 (ax اشاره دارد. این پدیده لزوما به موضوع خاصی اشاره نمی‌کند؛ اما از به‌کارگیری احتمالی یک تراشه غیر پرچم‌دار یا حداقل یک تراشه نسل قبلی حکایت دارد. اکنون پرسش بسیار کلیدی این است که دستگاه تاشوی F415 به کدام سمت و سو خواهد رفت؟ یک دستگاه تاشوی ممتاز از نمایشگری با ابعاد شبه تبلتی بهره خواهد برد؛ در حالی‌که دستگاه فلیپ به منظور ارائه ابعادی جمع‌وجورتر از طراحی تاشونده عمودی استفاده خواهد کرد. در آینده مشخص خواهد شد که سامسونگ چگونه از نمایشگر بزرگتر به‌عنوان یک مشخصه ممتاز بهره‌برداری خواهد کرد. با این‌حال محصول فوق کماکان می‌تواند همان گلکسی فولد لایت باشد و محدوده قیمتی 1100 دلاری را هدف قرار دهد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها