به‌تازگی سازندگان بازی Spider-Man: Miles Morales تأیید کرده‌اند که این عنوان بر روی PlayStation 5 به‌صورت 4K و 60 فریم قابل اجرا خواهد بود. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی ها همراه باشید.
کد خبر: ۱۲۷۲۰۵۷

بازی Spider-Man: Miles Morales

طبق پست جدیدی که اخیرا استودیو Insomniac Games در توئیتر خود منتشر کرده، بازی Spider-Man: Miles Morales دارای حالت Performance Mode خواهد بود. این موضوع به این معناست که بازیکنان قادرند تا در صورت تمایل، این عنوان را با زرولوشن 4K در کنار 60 فریم بر ثانیه تجربه کنند.

بازی Marvel’s Spider-Man که در سال 2018 عرضه شد، بر روی PS4 و PS4 Pro به‌صورت 30 فریم اجرا می‌شود. هنوز مشخص نیست که اجرا شدن Spider-Man: Miles Morales در حالت Performance چه قابلیت‌هایی را غیر فعال خواهد کرد. با اینحال، بسیاری از جمله دیجیتال فاندری احتمال می‌دهند که اجرا شدن این عنوان در حالت 4K و 60 فریم، باعث خواهد شد که برخی ویژگی‌ها مانند ری-تریسینگ غیر فعال شوند.

بازی Spider-Man: Miles Morales یکی از عناوین انحصاری بود که سونی آن را در ماه June معرفی کرد. این عنوان که یک بازی مستقل از مجموعه Spider-Man به‌شمار می‌رود، در اواخر سال 2020 برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها