با ساعت هوشمند تناسب اندام داشته باشید

با ساعت Polar Unite تناسب اندام خود را در زمانی کمتر از ۵ دقیقه ارزیابی کرده و سلامت قلب و خواب شبانه خود را تضمین کنید.
کد خبر: ۱۲۷۱۹۳۲


این ساعت ورزشی یک مربی هوشمند برای ورزشکاران و حتی افراد عادی بشمار می رود. چرا که این سیستم هوشمند آمادگی جسمانی شما را آنالیز کرده و تمرینهای بدن سازی و تناسب اندام را متناسب با نتایج حاصله پیشنهاد می دهد. اگر شما جزء ان دسته از افرادی هستید که تازه وارد حوزه تمرینهای آمادگی جسمانی شده اید، این ساعت تناسب اندام میتواند در موفقیت مسیر تعیین شده شما را یاری کند.

این ساعت بسیار سبک با وزنی برابر ۳۲ گرم طراحی شده است تا کاربران به سهولت و بدون هیچ گونه آزاری ان را بر مچ دست خود بسته و از کارایی های فوق العاده ان لذت ببرند. این سیستم بر اساس قد، وزن و سن و ساید عوامل وراثتی میزان کالریهای سوخته شده در طول روز را برای شما محاسبه کرده و شما را در رسیدن به تناسب اندامی ایدئال یاری می کند.
همچنین سلامت قلب شما را در طول روز ارزیابی کرده و در صورت تشخیص هرگونه مشکلی هشدار داده و اطلاعات و داده ها را به کاربر ارسال می کند. تمامی اقدامات تست تناسب اندام توسط این فناوری زیبا و خوش دست، تنها در ۵ دقیقه آنالیز شده و داده های ثبت شده در صفحه نمایش آن ظاهر می شود.


اما کارایی های این ساعت تناسب اندام تنها به سلامت جسمانی کاربران ختم نمی شود؛ چرا که این سیستم با بهره گیری از حسگرهای هوشمند خواب شبانه کاربران را رصد کرده و اطلاعات مرتبط با میزان استرس و بی خوابی های شبانه را ثبت کرده و در اختیار شما قرار می دهد. به این ترتیب کاربران میتوانند بدون مراجعه به پزشک بی خوابی و یک کم خوابی های شبانه را آنالیز کرده و با در کنار هم گذاشتن پازل های موجود، علت این مشکل را کشف کرده و درصدد رفع ان برآیند. با شناسایی عوامل بی خوابی، تمرین ها برای رفع مشکلات اغاز شده و در زمانی بسیار کم تعادل و خوابی متناسب در شما تقویت خواهد شد.
کاربران برای بهره گیری از این فناوری باید اپلیکیشن این ساعت را در تلفن همراه خود نصب کرده و از طریق بلوتوث به اطلاعات و داده های ثبت شده دسترسی پیدا کنند. این ساعت تا ۳۰ متر زیر اب ضدآب بوده و در رنگهای سفید، مشکی، صورتی وآبی طراحی و ساخته شده است.


ساعت تناسب اندام Polar Unite در حال حاضر در وب سایتهای عمومی با قیمتی برابر ۱۵۰ دلار بفروش می رسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها