سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور از شناسایی ٢٢٨٢ مورد جدید مبتلا به کووید ۱۹ خبر داد و گفت: متاسفانه 57 بیمار دیگر بر اثر کرونا طی 24 ساعت گذشته جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۱۲۶۷۸۱۲

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، کیانوش جهانپور اظهار داشت: از دیروز تا امروز ١٠ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ٢٨٢ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد.

وی گفت: از بین مبتلایان جدید، ۴٣۵ مورد بستری و ١٨۴٧ بیمار به صورت سرپایی خدمات رسانی شدند.

به گفته جهانپور، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ١۴٨ هزار و ٩۵٠ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵٧ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند. مجموع جان باختگان این بیماری به ۷ هزار و ٧٣۴ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: خوشبختانه تاکنون ١١۶ هزار و ٨٢٧ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. ٢۵٣٣ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تاکنون ٩١۵ هزار و ٩٩٨ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی با بیان اینکه وضعیت استان خوزستان، همچنان قرمز است، گفت: در حال حاضر، استان های آذربایجان شرقی و غربی، لرستان، کردستان، کرمانشاه، اصفهان و هرمزگان در وضعیت هشدار قرار دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها