مراکز استانی برگزیده در اولویت ساماندهی منابع انسانی و امکانات

معاون امور استان‌های رسانه ملی در نشستی با اعضای شورای سیاستگذاری و داوران نوزدهمین جشنواره تولیدات استان‌ها از اعطای امتیازات ویژه به مراکز برگزیده در این جشنواره خبر داد.
کد خبر: ۹۸۴۹۶۶

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر علی دارابی در این نشست با اعلام این که در این دوره از جشنواره مراکز کمتر برخوردار صداوسیما در استان‌ها، درخشیده و جوایز بیشتری دریافت کرده‌اند، گفت: با توجه به تلاش مراکزی چون چهارمحال و بختیاری در برنامه‌سازی که در بیشتر بخش‌های جشنواره منتخب شده‌اند و درخشش مراکز کمتر برخوردار، بنا بر آن شد این مراکز در تخصیص امکانات و اعتبارات و همچنین ساماندهی نیروی انسانی در اولویت قرار گیرند. وی با اشاره به آخرین دیدار مدیران ارشد رسانه ملی با رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و تاکید ایشان بر بهره‌مندی از استعداد‌های جوان در استان‌ها، عنوان کرد: در مراکز استانی صداوسیما باید ضمن بهره‌مندی از تجربه پیشکسوتان از توانمندی و استعداد نیروهای جوان بهره برد لذا دانش‌آموختگان دانشگاه صداوسیما با توجه به اقبال شهرستان‌ها به آن و آموزش‌های مرتبطی که در این زمینه می‌بینند، بهترین گزینه برای جایگزینی نیروها و به کارگیری این استعداها هستند.

دکتر دارابی همچنین از تاکید رهبر معظم انقلاب بر تدوین برنامه پنجساله و برنامه‌ریزی‌هایی با زمان‌بندی مشخص که قابل ارزیابی باشند سخن گفت و با اعلام این که معاونت استان‌ها برای تحقق این امر 120 اقدام را در زمینه زیرساخت‌ها و محتوا طراحی و تدوین کرده است، از اعضای شورا خواست این معاونت را در تدوین این برنامه یاری داده و دیدگاه‌هایشان را در این زمینه ارائه کنند.

معاون امور استان‌ها همچنین از آغاز فعالیت دبیرخانه بیستمین جشنواره تولیدات استان‌ها خبر داد و گفت: دیدگاه‌های اعضای شورای سیاستگذاری برای تدوین دستورالعمل‌ها، اولویت‌ها وسیاست‌ها درنظر گرفته خواهد شد.

وی با ابراز تاسف از وقفه ایجادشده در کار اداره کل آموزش و پژوهش معاونت در سال‌های اخیر، افزود: آموزش، امری زیربنایی است لذا با لطف و نگاه ویژه رئیس سازمان ساختار معاونت استان‌ها ارتقا خواهد یافت و به تبع آن آموزش و پژوهش نیز در این معاونت ساماندهی خواهد شد.

دکتر دارابی سپس از اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره تولیدات استان‌ها خواست در آموزش نیروهای مراکز استانی مشارکت کنند و این معاونت را برای آموزش برنامه‌سازان و برگزاری کارگاه‌های آموزشی در این مراکز یاری دهند.

اعضای شورای سیاستگذاری نیز در این جلسه دیدگاه‌هایشان را درخصوص برگزاری این دوره از جشنواره بیان کردند. از دیدگاه آنان، آموزش و برگزاری کارگاه‌های آموزشی مهم‌ترین راهبردی بود که رسانه ملی باید برای بروز توانمندی‌های نیروهای مستعد مراکز استان‌ها در پیش گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها