ژاپنی ها که طلایه دار تولید انواع ربات هستند اینبار دست به ابتکار جدیدی زده اند.
کد خبر: ۹۵۷۶۸۱
ربات کودک هم به بازار آمد / تهدید جامعه جهانی با اختراع جدید ژاپنی ها +عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیلی میل ، این ربات ها به تازگی طراحی شده اند و به زودی به بازار عرضه خواهد شد. در حالی که برخی از محققان می گویند این ربات ها می تواند مردم را به فرزندآوری بیشتری تشویق کند برخی دیگر از جامعه شناسان و روان شناسان می گویند عرضه این ربات ها به بازار مثل سمی در جامعه جهانی است و خانواده ها و به خصوص زوج های جوان را تشویق می کند که فرزندآوری را به تعویق بیندازند.

پیش بینی های دیگر حاکی از این است که در صورت وابستگی افراد به این ربات های کودک اگر این ربات ها روزی از کار بیفتند چه بلایی بر سر روح و روان صاحبان آنها می آید؟

از سویی در حالی که جمعیت در برخی از کشورها رشد منفی دارد ربات های کودک به رشد منفی تر آن کمک خواهد کرد.

به هر حال این ربات های کودک تمامی رفتارها و حتی نحوه حرف زدن یک کودک پنج ساله را خواهند داشت. این ربات کودک 300 پوند قیمت گذاری شده است.

از دیگر ویژگی های این ربات این است که میکروفن، دوربین و بلوتوث دارد و به گوشی های هوشمند نیز متصل می شود. برخی از نرم افزارهای خاص و پیشرفته را نیز می توان بر روی این ربات کودک نصب کرد.

این ربات کودک که "کیروبو" نام دارد به هر صدایی واکنش نشان می دهد و سرش را برمی گرداند. فناوری جدید ژاپنی ها فقط 10 سانتی متر طول دارد و مثل یک کودک پنج ساله است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
۰
۰
عالی

نیازمندی ها