برای اولین بار در رادیو مجموعه داران معرفی می شوند

برنامه جدید «سی مجموعه » که هر جمعه ساعت ۱۶:۳۰ پخش می شود، به سراغ مجموعه داران ایران می رود و برای شنوندگان از جمع آوری مجموعه هایشان می گوید.
کد خبر: ۹۵۳۴۲۸
برای اولین بار در رادیو مجموعه داران معرفی می شوند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو فرهنگ، در برنامه جدید از رادیو فرهنگ مجموعه دارانی از حوزه های مختلف از جمله اسناد تاریخی، عروسک ، فسیل، کبریت ، موزه شخصی، سکه و اشیاء دیگر دعوت می شود تا در برنامه «سی مجموعه» از چگونگی گردآوری مجموعه های خود و نگهداری آن ها بگویند.
شهره احمد وند تهیه کننده برنامه سی مجموعه با اعلام این خبر گفت: هدف ما در این برنامه معرفی و شناساندن مجموعه داران و مجموعه های با ارزش آن هاست . در این برنامه دکتر منوچهر لطفی رییس انجمن مجموعه داران به عنوان کارشناس و مجری در برنامه حضور خواهند داشت و با مجموعه داران گفتگو می کنند.
احمد وند گفت: در برنامه این هفته که جمعه 16 مهر پخش می شود، با ناصرالدین حسن‌زاده، مجموعه‌دار اسناد تاریخی و مطبوعات قدیمی گفتگو خواهیم کرد.
تهیه کننده «سی مجموعه » گفت: او مجموعه‌ دار اسناد تاریخی و مطبوعات قدیمی است و به گفته خودش اولین مجوز موزه شخصی اسناد تاریخی در روز جهانی موزه به او داده شده است. شنوندگان رادیو فرهنگ گفتگوی اختصاصی دکتر منوچهر لطفی رییس انجمن مجموعه داران با این مجموعه دار را خواهند شنید.

برنامه سی مجموعه را هر جمعه ساعت 16:30 از رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف 106 و ای ام ردیف 585 بشنوید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
فرامرز
-
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
۰
۰
برنامه فوق العاده ای است. چنین برنامه هایی در رادیو تلویزیون ایران بسیار كمیاب هستند.
از تهیه كنندگان تشكر میكنم.

نیازمندی ها