یکشنبه 4 مهر امیر دربندی و امیر اویسی مهمان شبکه رادیویی ایران شده و با حضور در مسابقه فرمانده از خاطرات سالهای دفاع مقدس و مقاومت و ایستادگی شهرخون و حماسه خرمشهر خواهند گفت.
کد خبر: ۹۴۹۰۳۸
حماسه خرمشهر موضوع دومین قسمت از مسابقه فرمانده

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، مسابقه فرمانده کاری از گروه تاریخ و دفاع مقدس شبکه رادیویی ایران از شنبه 3 مهر تا سه شنبه 6 مهر هر روز به مناسبت هفته دفاع مقدس روی آنتن می رود.

در این قسمت از مسابقه فرمانده جوانان مخترع حاضر در استودیو به عنوان شرکت کننده، در مواجهه با موقعیت های جنگی سالهای دفاع مقدس به طرح ایده های خلاقانه خود برای گذر از این موقعیت ها خواهند پرداخت.

مسابقه فرمانده که با هدف یادآوری حماسه های سالهای دفاع مقدس، بازخوانی تاریخ پر افتخار ایران، پرداختن به خلاقیت های فرمانده هان جوان در عین محدودیت های موجود و همچنین درخشش خلاقیت ها و توانمندی های جوانان امروز در 4 قسمت ویژه هفته دفاع مقدس تهیه شده، میزبان فرماندهانی از ارتش، سپاه و بسیج خواهد بود.

موسیقی تیتراژ این برنامه توسط محمد احمدی و با ترانه و صدای رضا لسانی ساخته شده است.

مسابقه فرمانده با اجرای علیرضا تابان و تهیه کنندگی کیاناز کاوه از شنبه، 3 مهر، هر روز از ساعت 15 تا 16 از شبکه رادیویی ایران تقدیم مخاطبان می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها