ارتباط بی سیم چی با رادیو ایران

رادیو ایران با تهیه 11 ویژه برنامه به استقبال هفته دفاع مقدس می رود.
کد خبر: ۹۴۶۱۴۵
ارتباط بی سیم چی با رادیو ایران

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، شبکه رادیویی ایران در 31 شهریورماه، ساعت 9 صبح، با پوشش رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در کنار مرقد حضرت امام خمینی (ه) به مدت 120 دقیقه آغاز هفته دفاع مقدس را گرامی می دارد.بی سیم چی(ویژه رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران ) است.

«واژه و خمپاره« با موضوع شعر و داستان دفاع مقدس اول مهرماه به مدت 30 دقیقه ساعت 21:30 پخش می شود.

خاطرات دفاع مقدس، جنگ نرم و عملیات روانی دشمن-پوشش رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس با طرح توانمندی های جمهوری اسلامی برای بالا بردن روحیه داخلی و تضعیف دسیسه های پنهان دشمنان- پرداختن به تبیین شعار «ما آماده ایم» در عرصه های فرهنگی، دینی، اجتماعی د ردیدگاه جوانان امروزی در برنامه «پلاک 8"بیان می شود.

«پلاک هشت» از 31 شهریور تا 6 مهر از ساعت 13:30 به مدت 30 دقیقه از آنتن رادیو ایران پخش می شود.

«راه شب» هفتم مهرماه به بررسی آثار اقتصاد مقاومتی برای بی اثر نشان دادن تحریم ها، با استفاده از تجربیات سالهای دفاع مقدس-یادآوری کمک های مردمی پشت جبهه و تحمل تحریم ها و خاطرات آن زمان می پردازد.

رادیو جبهه و خاطرات کارکنان آن در دوران جنگ- آیین رزم و جنگ در مردم ایران و اهمیت دفاع از وطن در فرهنگ ایرانی، ثواب جهاد در راه خدا- نقش جوانان در حفظ ارزش های دفاع مقدس از دیگر موضوعات این برنامه است که به مدت 120 دقیقه پخش می شود.

«تقویم تاریخ«که صبح ها ساعت 6:20 با صدای عبدالله فجری از آنتن این شبکه رادیویی پخش می شود، در 31 شهریور ماه به یادآوری تاریخ دفاع مقدس و گرامیداشت این روز و نیز یادآوری شکست حصر آبادان می پردازد.

ضمن اینکه با حضور فرماندهان دفاع مقدس مسابقه فرمانده از سوم مهرماه به مدت 4 روز به مدت 60 دقیقه ساعت 15:00 پخش می شود.

مستندهایی درباره رزمندگان، خانواده های شهدا، عملیات نظامی دوران دفاع مقدس و وقایع دوران دفاع مقدس در «به وقت همیشه« مستند روز گروه تاریخ و دفاع مقدس پخش می شود.

«به وقت همیشه» 31 شهریور ،وسوم تا ششم مهرماه ساعت 11:10 به مدت 30 دقیقه پخش می شود.

«ایرانشهر» نیز به بررسی و تبیین خودباوری انقلابی و دینی به عنوان ارزش در بین جوانان و نوجوانان با تکیه بر آموزه های هشت سال دفاع مقدس می پردازد.

بیان خاطراتی از دفاع مقدس از زبان خانواده های رزمندگان، شهدا و اسرا از دیگر مووضعات این برنامه است که در اول مهرماه ساعت 16:00 به مدت 60 دقیقه پخش می شود.

«دیار آشتی» نیز با ارتباط با یکی از شهرهایی که در دوران دفاع مقدس درگیر جنگ بوده اند، این حماسه ها را گرامی می دارد.

«دیار آشتی» اول مهرماه از ساعت 16:00 به مدت 60 دقیقه پخش می شود.

«سلام ایران «نیزبا بیان خاطراتی از دفاع مقدس از زبان خانواده های رزمندگان و شهدا و اسرا، بزرگداشت آغاز هفته دفاع مقدس و شکست حصر آبادان را گرامی می دارد.این برنامه ساعت 6:30 از آنتن رادیو ایران پخش می شود.

«قصه ظهر جمعه» نیز دوم مهرماه ساعت 13:30 قصه ای با موضوع دفاع مقدس را روایت می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها