سخنگوی نیروی انتظامی از کاهش تصادفات و حذف برگه‌های معاینه فنی خبر داد و گفت: کلاهبرداری مهم‌ترین جرم در فضای مجازی است.
کد خبر: ۹۲۳۲۸۹

به گزارش جام‌جم، سردار سعید منتظرالمهدی دیروز در نشست خود با خبرنگاران با اشاره به کاهش شش درصدی تصادفات در سه ماه نخست امسال گفت: بیشترین تصادفات به دلیل بی‌توجهی به جلو و سرعت طولی و همچنین رعایت نکردن سرعت مجاز اعلام شده است.

وی افزود: تا پایان آذر فرصت برای پرداخت جریمه‌هایی که دو برابر شده است، وجود دارد و امیدوارم راننده‌ها نسبت به پرداخت جریمه‌ها اقدام وتا این زمان اصل جریمه را پرداخت کنند.

سخنگوی ناجا درباره معاینه فنی خودروها گفت: بیش از 600 مرکز معاینه فنی در کشور وجود دارد. همه این مراکز به سامانه هماهنگ متصل شده‌اند و برگه معاینه فنی جعلی بی‌اساس است. در آینده نیازی به برگه‌های صادر شده معاینه فنی وجود ندارد و این برگه‌ها حذف می‌شود.

منتظرالمهدی درباره خدمت سربازی هم گفت: 5/1میلیون سرباز فراری شناسایی شده‌اند و 500 هزار نفر اقدام به خرید کرده‌اند. سخنگوی ناجا درخصوص جرایم سایبری نیز گفت: بیشترین میزان جرایم اینترنتی مربوط به کلاهبرداری‌های اینترنتی است که فراوانی 81 درصدی را به خود اختصاص داده است و همچنان قربانی می‌گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها