پرونده انتشار تصاویر شخصی افراد در شبکه اجتماعی تلفن همراه توسط یک نوجوان 15 ساله شیرازی کشف شد.
کد خبر: ۹۳۲۴۱۷
دستگیری اغفالگر سایبری پسران نوجوان در فارس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حسینی رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: یک بانوی شیرازی با حضور در پلیس فتا استان فارس شیراز چندی پیش متوجه تغییر در رفتار پسر 15 ساله ‌اش شده است و وی به طور مشکوکی تا نیمه‌ های شب مشغول کار کردن با تلفن همراه خود است.

وی ادامه داد: مادر این پسر پس از زیر نظر گرفتن فرزند نوجوانش و صحبت با وی متوجه می‌شود که وی با دختری 25 ساله در یکی از کافی نت‌ های شهر آشنا شده و دختر با صحبت‌ های اغوا کننده پسر را اغفال و با دادن شماره تلفن به پسر رابطه آنها در شبکه اجتماعی واتساپ ادامه پیدا کرده و در نهایت با جلب رضایت پسر، ارسال عکس دختر و چندین عکس شخصی از طرف پسر برای این خانم ارسال شده است و بعد از چند روز دختر پسر را تهدید می‌کند اگر مبلغ دو میلیون تومان برایش واریز نکند عکس‌ هایش را برای خانواده‌ اش و در اینترنت پخش می‌کند.

رئیس پلیس فتا استان فارس بیان کرد: با تلاش کارشناسان فنی پلیس فتا برای یافتن متهم و جلوگیری از انتشار تصاویر این نوجوان، بعد از دو روز مشخص شد پرونده این متهم تنها به جریان پسر نوجوان 15 ساله ختم نمی‌شود و او شاکیان مشابه دیگری نیز دارد.

سرهنگ حسینی تصریح کرد: متهم طی یک عملیات اطلاعاتی شناسایی، دستگیر و پس از آن که به جرم خود اقرار کرد با تشکیل پروند به مراجع قضایی معرفی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها