
به گزارش جام جم کلیک ، به نظر می رسد که توییتر با افزایش زمان ویدئوهای این شبکه اجتماعی از ۳۰ ثانیه به ۱۴۰ ثانیه گام مهمی در مالکیت ویدئو بردارد.
در حال حاضر کاربران توییتر قادر هستند پست هایی با ۱۴۰ کاراکتر را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارند. توییتر با تصمیم جدید در افزایش طول ویدئو، برند خود را نیز حفظ می کند.
این تغییرات جدید به زودی روی آی او اس و اندروید در دسترس خواهد بود.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
تهیهکننده، نویسنده و بازیگران مجموعه شبکه سه، از چالشهای تولید یک قصه اجتماعی میگویند
در گفتوگو با یک جامعهشناس، تهدیدات و فرصتهای هوش مصنوعی برای خانوادههای ایرانی را بررسی کردهایم
سعید شیخزاده در گفتوگو با «جامجم» عنوان کرد