گزارش اختصاصی جام‌جم آنلاین:

نبرد مادر شجاع با آدم ربای دخترش + فیلم و عکس

در این فیلم شاهد صحنه‌هایی از نبرد شجاعانه مادری خواهید بود با مرد آدم ربایی که قصد داشت در داخل سوپرمارکت و جلوی چشمان او دختر 13 ساله‌اش را ربوده و با زور با خود ببرد.
کد خبر: ۹۱۱۹۶۹
نبرد مادر شجاع با آدم ربای دخترش + فیلم و عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیلی نیوز، در یکی ازسوپر مارکت‌های شهر « هرناندو » واقع در ایالت فلوریدای آمریکا یک مادر فداکار در یک نبرد شجاعانه با یک مرد جوان آدم ربا که قصد ربودن دختر 13 او را داشت، توانست به هر ترتیبی که بود با درگیری شدید فرزندش را از دست مرد این جنایتکار نجات دهد.

« کریگ بونلو » مرد آدم ربای 30 ساله با هوشیاری و سرعت عمل یک مامور پلیس که به‌صورت شانسی در محل درب خروجی سوپر مارکت با او رو در رو درآمد دستگیر شد و اکنون در بازداشت به سر می‌برد.

مادر و دختر در فروشگاه مشغول خرید بودند که فرد آدم ربا دست دختر 13 ساله را گرفت و سعی کرد به زور و کشان کشان او را به سمت درب خروج برده از فرشگاه خارج و با خود ببرد. مادر هوشیار بلافاصله وارد عمل شده و همان‌طور که در فیلم دوربین مدار بسته فروشگاه می‌بینید با درگیری و نبرد شجاعانه با گرفتن دست دیگر دخترش با آن‌که مرد تنومند هر دوی آنها را تا مسافت زیادی بین قفسه‌های فروشگاه بر روی زمین می‌کشید، دست فرزندش را رها نکرد تا این‌که مرد جناتکار نا امید شد و از خیر بردن دختر نوجوان گذشت و دست فرزند او را رها کرد و گریخت.

مرد آدم ربا با ورود به محوطه پارکینگ فروشگاه و با سوار شدن به اتومبیل خود قصد فرار داشت که در همین حال افسر پلیس « جاناتان بهنن » نیز در حال رانندگی وارد محوطه پارکینگ شد و با او رو در رو درآمد، در همین حال مدیر فروشگاه با داد و فریاد کمک می‌خواست که افسر پلیس با شنیدن این موضوع وارد عمل شد و با اتومبیلش راه را بر اتومبیل آدم ربا سد کرده او را دستگیر کرد.

افسر پلیس در مصاحبه با نشریه محلی گفت « من وقتی او را در حال گریختن دیدم ابتدا فکر کردم که مرد فراری اجناسی را از فروشگاه سرقت کرده است. اما به هر حال اگر این اتفاق نمی‌افتاد و من به‌طور تصادفی رو در روی او در نمیامدم او حتما موفق به فرار می‌شد. به عقیده من او قبلا نیز این کار را انجام داده است و این اولین باری نیست که دست به آدم ربایی اینچنینی می‌زند »

اما به نوشته روزنامه محلی « تمپا بی تایمز » و اعلام دفتر کلانتر محلی با این‌که متهم سابقه دار است و قبلا بارها با جرم‌های مختلف بازداشت شده، هنوز سابقه‌ای مبنی بر انجام جرم آدم ربایی را در مورد متهم نیافته است.

فرد دستگیر شده در بازجویی گفته که دختر نوجوان و مادر او را اصلا نمی‌شناسد. اما در مورد قصد خود از این آدم ربایی و این که می‌خواسته دختر 13 ساله را پس از ربودن به کجا برده و با او چه کند، هنوز هیچ اعترافی نکرده است. متهم تا زمان تکمیل تحقیقات و ارجاع به دادگاه جهت محاکمه، به جرم آدم ربایی و کودک آزاری در بازداشت به سر می‌برد.

مترجم: جواد ودودزاده - جام‌جم انلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها