تازه‌های تلویزیون جهان

بازگشت گای پیرس به تلویزیون

گای پیرس، بازیگر انگلیسی‌تبار سینما در مجموعه تلویزیونی «بچه‌های آتش گرفته»‌ بازی می‌کند. او در این مجموعه کنار کایل مینوگ ظاهر خواهد شد. این درام پرتنش اجتماعی را استفان الیوت براساس فیلمنامه‌ای از خودش کارگردانی می‌کند.
کد خبر: ۸۹۸۰۷۹
بازگشت گای پیرس به تلویزیون

رسانه‌های گروهی می‌نویسند پیرس و مینوگ پس از 30 سال، دوباره با یکدیگر همبازی می‌شوند. همکاری قبلی آنها، مجموعه‌ای کمدی به نام «همسایه‌ها» بود که در دهه 80 میلادی تماشاگران زیادی داشت.

تهیه‌کنندگان مجموعه تازه امیدوارند کار جدیدشان با استقبال تماشاگران تلویزیونی روبه‌رو شود. بچه‌های آتش گرفته یک فیلم ـ مجموعه خواهد بود که ابتدا نسخه سینمایی آن روی پرده سینماها رفته و کمی پس از آن، مجموعه‌اش روی آنتن خواهد رفت.

دو شبکه تلویزیونی استرالیا و انگلستان تهیه‌کننده این درام هستند و نمایش آن به صورت همزمان در هر دو کشور خواهد بود. کلید فیلمبرداری بچه‌های آتش گرفته فصل تابستان زده می‌شود و لوکیشن‌های مختلف استرالیا محل فیلمبرداری آن خواهد بود.

هزینه تولید این فیلم ـ مجموعه حدود هفت میلیون دلار برآورد شده و هنوز بازیگران سه نقش مهم و عمده آن انتخاب نشده‌اند.

این سه بازیگر قرار است تا یک ماه آینده انتخاب و معرفی شوند. تهیه‌کنندگان بچه‌های آتش گرفته گفته‌اند این مجموعه در پنج اپیزود 45 دقیقه‌ای آماده پخش خواهد شد. نسخه سینمایی برای بهار 2017 روی پرده سینماها می‌رود. زمان پخش مجموعه تلویزیونی آن هم اوایل فصل پاییز همین سال خواهد بود.

داستان این درام اجتماعی سال 1975 اتفاق می‌افتد و یک ساحل پرت و دورافتاده محل رخدادهای اصلی آن است. یک دختر و پسر نوجوان در قالب دو کاراکتر محوری ماجرا، باعث خلق حوادثی می‌شوند که بزرگ‌ترها را درگیر می‌کنند.

سازندگان فیلم ـ مجموعه می‌گویند خط اصلی داستان درباره یک حادثه خارق‌العاده است که در دل یک دوران تاریخی خاص رخ می‌دهد. در عین حال،‌ آنها از حضور گای پیرس در مجموعه استقبال کرده و آن را عاملی مهم برای جذب تعداد بیشتری بیننده تلویزیونی ارزیابی می‌کنند.

این بازیگر با حضور در فیلم‌های مطرحی مثل یادآوری، محرمانه لس‌آنجلس، آیرون من 3 و دو برادر به یکی از چهره‌های سرشناس سینما تبدیل شد. او که رسانه تلویزیون را خانه دوم خود می‌داند، می‌گوید: سال‌ها قبل کار هنری‌ام را با بازی در مجموعه‌های تلویزیونی شروع کردم. چیزهای خیلی زیادی در آن سال‌ها یاد گرفتم و موفقیت حرفه‌ای‌ام را مدیون همین حضور در تلویزیون می‌دانم. خیلی خوشحالم که دوباره با یک مجموعه تلویزیونی همکاری می‌کنم. این بازگشت دوباره را پس از سال‌ها دوری از آن به فال نیک می‌گیرم. حالا تجربیات دیگر و تازه‌ای دارم که می‌توانم از آنها استفاده کنم و در اختیار همکاران تلویزیونی‌ام بگذارم.

منبع: اسکرین اینترنشنال

مترجم: کیکاووس زیاری

جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها