سندلر «داستان روز» را تعریف می کند

آدام سندلر کمدین سرشناس سینما در کنار «اما تامپسن» و «بن استیلر» قرار می گیرد، تا در فیلم « داستان روز» بازی کند.«نوا بامباخ» کارگردان این فیلم است.
کد خبر: ۸۸۸۳۲۸
سندلر «داستان روز» را تعریف می کند

به گزارش جام جم آنلاین ، بامباخ حدود سه سال است که قصد ساخت این کمدی درام خانوادگی را دارد. گفته می شود او در این مدت به دنبال پیدا کردن یک تهیه کننده برای آن بوده است.

داستین هافمن بازیگر کلاسیک سینما هم در «داستان روز» در یک نقش مهم و تعیین کننده ظاهر خواهد شد. اما از شواهد امر پیداست که نقش او در فیلم، چندان بلند نخواهد بود.

در داستان فیلم، سندلر و استیلر اعضای یک خانواده عصبی و درهم ریخته هستند که در شهر نیویورک کار و زندگی می کنند. یک اتفاق، باعث دیدار دوباره آن ها با یکدیگر می شود.

عاملی که باعث دیدار دوباره این دو کاراکتر می شود، یک هنرمند غیرمتعارف است. نقش این هنرمند عجیب و غریب را داستین هافمن به عهده دارد.

اما تامپسن هم یکی دیگر از اعضای خانواده است که در طول سال ها، تلاش کرده تا دو کاراکتر سندلر و استیلر را دوباره زیر یک سقف جمع کند. در عین حال، خود وی کاراکتری پرخاشگر دارد.

استیلر قبل از این در چند فیلم نوا بامباخ بازی داشته، اما سندلر اولین بار است که جلوی دوربین این فیلم ساز قرار می گیرد. انتخاب او برای ایفای نقس اصلی فیلم، باعث تعجب تحلیل گران سینمایی شده است.

تهیه کنندگان «داستان روز» تلاش دارند آن را تا قبل از شروع فصل تابستان پیش رو، جلوی دوربین ببرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها