سندلر دراکولا می‌شود

آدام سندلر، بازیگر نقش‌های کمدی سینما اگر نتوانست در عالم واقعیت در نقش دراکولا بازی کند، در عوض صدای خود را به کاراکتر انیمیشنی این شخصیت منفی دنیای ادبیات و سینما در یک فیلم انیمیشن جدید قرض می‌دهد. شرکت سونی در تدارک تولید انیمیشن تازه‌ای به نام قتل ترانسیلوانیاست که دراکولا کاراکتر اصلی و محوری آن خواهد بود.
کد خبر: ۴۱۶۴۵۴

 این فیلم با حال و هوای کمدی خود به صورت سه‌بعدی ساخته خواهد شد. قصه فیلم درباره گروهی از هیولاها و خانواده‌های آنان است که برای مدتی ساکن یک هتل مرموز در کشور رومانی می‌شوند. مدیریت این هتل را کنت دراکولا به عهده دارد و او می‌خواهد مهمانان تازه‌وارد را به سبک و سیاق همیشگی خود از بین ببرد. اما مشکلاتی در این رابطه سر راه او پدید می‌آید که مانع از اجرای این کار می‌شود. گنادی تارتاکوسکی، انیماتور قدیمی و باسابقه، کارگردانی این انیمیشن کامپیوتری را به عهده دارد. سازندگان فیلم با کمک صدای آدام سندلر قصد تولید فیلمی دارند که به نسل جدید تماشاگران، چهره و هویت واقعی کاراکتر دراکولا را معرفی کند. آنها می‌گویند با حضور تعدادی از شخصیت‌های سرشناس قصه‌های قدیمی، داستانی جذاب و یگانه را روی پرده سینماها تعریف خواهند کرد. قرار است فیلم برای نمایش عمومی اوایل فصل پاییز 2012 آماده شود.

آخرین همکاری سندلر با یک فیلم انیمیشن به سال 2002 و فیلم «8 شب دیوانه‌کننده» برمی‌گردد که نمایش موفقیت‌آمیزی در جدول گیشه نمایش سینماها نداشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها