بازیگران اصلی درام اکشن «شکار انسان» انتخاب شدند. ژانگ هانیو بازیگر چینی و ماساهارو فوکویاما بازیگر ژاپنی در نقش دو کاراکتر محوری فیلم ظاهر خواهند شد.
کد خبر: ۸۹۰۰۳۹
جان وو بازیگرانش را «شکار» کرد

به گزارش جام جم آنلاین ، جان وو کارگردان «شکار انسان» به دنبال انتخاب این دو بازیگر گفت آن ها بهترین گزینه برای بازی در این دو نقش هستند.

این اکشن دلهره آور براساس داستان نوول ژاپنی «تعقیب داغ» ساخته می شود. این نوول محبوبیت زیادی در کشور ژاپن دارد و میلیون ها نسخه از آن در این محل فروخته شده است.

داستان نوول در باره یک وکیل دعاوی است که متهم به سرقت و تجاوز به عنف می شود. او همزمان با فرار از دست یک مامور سمج پلیس، تلاش می کند بی گناهی اش را ثابت کند.

صنعت سینمای ژاپن قبل از این در سال 1976 این داستان را تبدیل به یک فیلم سینمایی کرد.

تماشاگران سینما در ژاپن استقبال بالایی از این فیلم کردند، اما نمایش عمومی آن در چین ممنوع شد!

جان وو می گوید نسخه سینمایی او از این داستان، دوباره سازی این فیلم ژاپنی نیست و می خواهد روایت خود از این نوول را روی پرده سینما تعریف کند.

کلید فیلم برداری «شکار انسان» اواخر ماه مه در لوکیشن های متنوع چین و ژاپن زده می شود. وو اعلام کرده فیلم او به گونه ای ساخته می شود که هر دو گروه تماشاگران چینی و ژاپنی، به یک اندازه از تماشای آن لذت ببرند.

جان وو طی سه دهه قبل برای کارگردانی فیلم های انگلیسی زبان «تغییر چهره» و«ماموریت غیرممکن 2» به موفقیت بالایی در سطح بین المللی رسید.او چند سال است که فعالیت فیلم سازی اش را در سرزمین مادری ادامه می دهد.

هالیوود مدتی قبل از وو دعوت کرد «شکار انسان» را به زبان انگلیسی و با بازی دو بازیگر مطرح هالیوودی جلوی دوربین ببرد. اما وی این دعوت را قبول نکرد و به آن، جواب رد داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها