بدون شک یکی از مواردی که می‌تواند به زیبایی تلفن همراه شما بیفزاید، تصاویر پس‌زمینه است. هر قدر این تصاویر با کیفیت‌، زنده‌ و جذاب‌تر باشد.
کد خبر: ۸۶۵۷۸۰
پس‌زمینه‌های جذاب برای اندرویدی‌ها

زیبایی گوشی شما نیز افزایش پیدا می‌کند و شما هنگام کار با آن کمتر خسته می‌شوید. ضمنا تغییر تصاویر پس‌زمینه کمک می‌کند نسبت به گوشی خود احساس یکنواختی نداشته باشید.

اپلیکیشن Premium Wallpapers HD در سیستم‌عامل اندروید یکی از بهترین اپلیکیشن‌هایی است که به صورت رایگان تصاویر با کیفیت برای پس‌زمینه گوشی شما منتشر می‌کند.

بیش از هزاران عکس با کیفیت بسیار بالا و قرار گرفتن آن در 20 دسته‌بندی گوناگون به شما کمک می‌کند عکس‌های دلخواه خود را از بین عکس‌های این اپلیکیشن به‌راحتی پیدا کرده و آنها را ذخیره کنید.

ضمنا این اپلیکیشن هر روز به شما عکس جدیدی را پیشنهاد می‌دهد تا در صورتی که فرصت گشتن بین گالری این اپلیکیشن را ندارید، از بین عکس‌های پیشنهادی، عکس دلخواه خود را پیدا کنید.

ضمنا تمامی عکس‌های این اپلیکیشن فول اچ‌دی بوده و بالاترین کیفیت را در اختیار شما قرار می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن، قابلیت تعویض خودکار تصاویر پس‌زمینه تلفن همراه شماست که باعث می‌شود هر روز با تصویر جدیدی در پس زمینه گوشی خود مواجه شوید.

ضمیمه کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها