برنامه «سرزمین ما» تنها برنامه حامی محیط زیست شبکه یک سیما است که هر هفته پنج شنبه ها حوالی ساعت 8 صبح بعنوان تریبون تشکل های زیست محیطی کشور، تلاش دارد فرهنگ مشارکت جمعی برای حفظ محیط زیست را نهادینه کند.
کد خبر: ۸۶۴۷۸۶
پای زمین خواران به شبکه یک باز شد

با توجه به افزایش پدیده شوم زمین خواری در کشور برنامه فردا پنج شنبه سرزمین ما با موضوع زمین خواری و کوه خواری و اثرات تخریبی این اتفاق در محیط زیست به روی آنتن خواهد رفت.

خسرو ارتقایی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران و حسام عقبایی رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران مهمانان این برنامه هستند تا درباره گسترش این پدیده مخرب زیست محیطی بخصوص در پایتخت با بینندگان گفتگو کنند.

مهمان تلفنی برنامه سرزمین ما هم دکتر مهرداد ابراهیمی فرماندار فریدونکنار است تا به اعتراضات فعالان محیط زیست در رابطه با کشتار پرندگان مهاجر توسط شکارچیان غیرمجاز، جواب دهد.

در برنامه فردای سرزمین ما همچنین قرار است فیلمی که در چند روز گذشته در شبکه های اجتماعی درخصوص کشتار دردناک گراز توسط یک شرکت در مازندران منتشر شده است پخش و خانم جعفری یکی از فعالان محیط زیست و حامی حقوق حیوانات در این خصوص توضیح دهد.

گفتنی است از این هفته یعنی 26 آذر بخش جدیدی به برنامه سرزمین ما اضافه شده است به نام «اخبار انجمن ها و قرارهای سبز» که در این بخش هر هفته یکی از فعالان عضو انجمن های حامی محیط زیست آن را اجرا خواهد کرد و در قالب آن فعالیت های هفته گذشته و روزهای آتی انجمن ها و تشکل های مردیم محیط زیست را اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه یک، برنامه «سرزمین ما» تریبون تشکل های زیست محیطی کشور است که پنج شنبه ها ساعت 8 صبح به تهیه کنندگی الهام پیرهادی به روی آنتن می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها