شرکت تولید کننده لوازم آرایش سفورای فرانسه از برنامه خود برای افتتاح نمایندگی‌های فروش محصولات در ایران طی سال‌ آینده خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۳۱۱
ورود شرکت‌های فرانسوی به بازار لوازم آرایش ایران

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، شرکت فرانسوی سفورا، تولید کننده محصولات آرایشی، از برنامه خود برای ایجاد نمایندگی و فروشگاه های خرده فروشی در ایران طی سال آینده خبر داد.

این شرکت یکی از اولین شرکت های تولید کننده لوازم آرایش اروپایی خواهد بود که به طور مستقیم با لغو تحریم ها در کشور سرمایه گذاری خواهد کرد.

این شرکت فرانسوی حدود دو هزار فروشگاه در سراسر جهان داشته و تمایل دارد تا جای پای خود را در بازار ایران با حجم تقاضای بالا محکم کند.

پس از عربستان سعودی،‌ ایران بزرگترین مصرف کننده لوازم آرایش در خاورمیانه محسوب می شود به گونه‌ای که حجم فروش این محصولات در کشور در سال 2014، 3.86 میلیارد دلار برآورد شده است.

بر اساس برآورد یورو مونیتور، طی پنج سال‌ آینده حجم فروش محصولات آرایشی در ایران سه برابر خواهد شد و از مرز 11 میلیارد دلار در سال عبور خواهد کرد.

بنا به گفته یک منبع آگاه، سفورا در حال نهایی کردن توافقات با شریک ایرانی خود است.

بر اساس این اظهارات، این شرکت پیشرفت های قابل توجهی با طرف توزیع کننده ایرانی داشته است و به نظر می رسد قصد دارد حدود 7 بوتیک و نمایندگی فروش در ایران افتتاح کند.

سفورا تا کنون اظهار نظر رسمی در این باره نداشته است.

بنا به گفته یکی از فروشندگان برندهای اروپای لئورئال شامل می بلین و گارنیر در ایران، ما پیش بینی می کنیم که زنان ایرانی با هر سطح درآمدی یک سوم از درآمد خود را صرف خرید محصولات زیبایی کنند.

دیگر شرکت های فرانسوی نظیر دیور، لوئیز ویتون، و بولگاری نیز اعلام کرده اند که طی ماه آینده به ایران سفر خواهند کرد تا شرایط سرمایه گذاری در بازار داخل را ارزیابی کنند.

گروه تجاری کومیت کولبرت نیز که نماینده 80 برند لوکس فرانسوی محسوب می شود بهار سال‌ آینده به ایران خواهد آمد و شرایط کشور را برای ورود بررسی خواهد کرد.

بازار ایران در سال های نه چندان دور توسط فروشگاه ها و مغازه های کوچک اداره می شد، اما طی سال های گذشته شاهد افزایش شدید فروشگاه های بزرگ در کشور بوده ایم.

سارا یلدا، نویسنده ایرانی-فرانسوی که قصد دارد سال آینده 14 کنفرانس درباره ایران در پاریس برگزار کند، می گوید که بسیاری از مردم نمی دانند رابطه ایرانی ها با لوازم لوکس نزدیک به فرانسوی ها و ایتالیایی ها است.

این نویسنده معتقد است که برندهای لوکس در ایران بسیار موفق خواهند بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها