روزهای خوبی را با به تصویر کشیدن مجموعه 110 قسمتی «کیمیا» در قاب سیما شاهد هستیم.
کد خبر: ۸۳۲۲۱۶
توکلی: «کیمیا» جزو افتخارات سیما محسوب می‌شود

رضا توکلی بازیگر مجموعه‌های تلویزیونی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درخصوص ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی «کیمیا» گفت: در حال حاضر اتفاقات خوبی را در تلویزیون شاهد هستیم و رسانه جایگاه و تماشاگر خود را پیدا کرده است و در این بین «کیمیا» از جمله مجموعه‌هایی است که جزو افتخارات سیما محسوب می‌شود.

وی افزود: مجموعه تلویزیونی «کیمیا» افتخاری است که جواد افشار به عنوان کارگردان به خود اختصاص داده و سریالی 110 قسمتی را در کارنامه حرفه‌ای به ثبت رسانده است و همچنین باید به تمام سازندگان و عوامل «کیمیا» به خاطر ساخت چنین پروژه‌ سنگینی تبریک گفت.

توکلی گفت: سریال «کیمیا» نشان داده است که رسانه و مجموعه‌های تلویزیونی ظرفیت ساخت سریال‌های 4، 5 ماهه، در چند فاز و چند دوره مختلف را دارد.

وی درخصوص حضورش در مجموعه 110 قسمتی «کیمیا» اظهار کرد: بعد ازسال‌ها که به حرمت مردم از بازیگر کناره‌گیری کرده بودم به پیشنهاد جواد افشار در سریال پربیننده «کیمیا» در نقشی کاملاً متفاوت ایفای نقش می‌کنم و افتخار همکاری با محمدرضا شفیعی و بازیگران توانای این مجموعه را دارم.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «او یک فرشته بود» درخصوص ایفای نقش خود در مجموعه تلویزیونی «کیمیا» گفت: نقشی متفاوت از دیگر نقش‌های کارنامه بازیگری‌ام را به پیشنهاد جواد افشار پذیرفتم و در فاز اول، سی قسمت ابتدایی مجموعه « کیمیا » خوراک کوسه‌های خلیج فارس می‌شوم و ادامه داستان طی زحمات و تلاش بی‌‌وقفه تمام بچه‌های آبادان و عوامل پشت صحنه به تصویر در می‌آید.

وی به شکستن کلیشه‌های بازیگری و ارائه صحیح نوع بازیگری اشاره کرد: بازیگر و شخصیتی را که برای ایفای نقش در یک مجموعه تلویزیونی انتخاب می‌کنیم بستگی به توانایی‌های آکادمی، فیزیکی و نوع ارائه آن بازیگر دارد. مخاطبینی که به تماشای بازیگر می‌نشینند در وهله اول باید من بازیگر و سپس نقشم را در لحظه باور کنند.

توکلی افزود: نقشی که بازی می‌کنیم، چه مثبت و چه منفی باید از دید مخاطب قابل قبول باشد. گاهی من به عنوان بازیگری در نقش‌های منفی در ذهن مخاطبم شکل گرفته‌ام و همین چهره با بیننده ارتباط روانی برقرار می‌کند و شکستن این کلیشه بازی بر روی مخاطب تأثیرگذار است.

وی در پایان با تأکید به اینکه دو نوع بازی به ذهن مخاطب تأثیرگذار است، اظهار داشت: بازیگری که با نقش‌های منفی در ذهن بیننده حک شده، چه اصراری است که بخواهد بازی کند، این اصرار در گام اول لطمه بر ذهن مخاطب و سپس بر پراکندگی نوع بازی بازیگر می‌گذارد، بازیگر باید براساس حس، فیزیک و نوع بازی که ارائه می‌دهد انتخاب شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها