مدیر رادیو ایران گفت: اگر «جمعه ایرانی» را با چارچوبی که برای موسیقی سازمان صداوسیما تعریف شده است تطبیق دهند مشکلی برای ادامه پخش آن نداریم.
کد خبر: ۸۲۷۳۶۹
شرط بازگشت جمعه ایرانی

بیش از شش ماه از توقف برنامه‌ «جمعه ایرانی» می‌گذرد و در این شش ماه هنوز تکلیف این برنامه مشخص نشده است.

مدیر رادیو ایران درباره‌ وضعیت بازگشت برنامه «جمعه ایرانی» به رادیو و اینکه پس از شش ماه چه تصمیمی برای این برنامه گرفته شده است، گفت: اگر این دوستان بتوانند ضوابطی که سازمان صداوسیما در حوزه موسیقی مشخص کرده است را رعایت کنند مشکلی برای برگشت ندارند. اگر آن‌ها «جمعه ایرانی» را با چارچوبی که برای موسیقی سازمان صداوسیما تعریف شده است تطبیق دهند مشکلی برای بازگشت ندارند و حتی از هفته آینده هم می‌توانند برنامه خود را شروع کنند.

احمدپور همچنین یادآور شد: صداوسیما ضوابطی دارد که این ما هستیم که خودمان را باید با قواعد موجود منطبق کنیم. در ارتباط با برنامه «جمعه ایرانی» نیز سازمان است که می‌گوید این برنامه با بقیه برنامه‌ها فرقی ندارد و باید طبق چارچوب عمل کند.

به گزارش ایسنا، مدیر رادیو ایران همچنین تأکید کرد: اگر موسیقی «جمعه ایرانی» از سوی دفتر موسیقی سازمان تأیید شود از نظر ما مشکلی ندارد و می‌تواند دوباره به رادیو بازگردد.

وی سپس به نگاه جدید دفتر موسیقی و مراجع نظارتی سازمان صداوسیما اشاره کرد و گفت: مجموعه‌ای که در حال حاضر در صداوسیما کار می‌کنند نگاه‌شان این است که هر موسیقی که پخش می‌شود باید در چارچوب سازمان مورد تأیید آن‌ها و مراجع نظارتی باشد.

مدیر رادیو ایران در پایان گفت‌وگوی خود از تغییر کنداکتور رادیو ایران از ابتدای مهرماه خبر داد و گفت: این تغییرات جدی خواهد بود.

«ج مثل جمعه» عنوان برنامه‌ای است که به شکل موقت جایگزین برنامه «جمعه ایرانی» شده است و روزهای جمعه به روی آنتن می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
ئ
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
۰
۰
چشم ندارین ببینین مردم شادن
ما و ما
United Kingdom
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
۰
۰
شما همیشه با شادی مردم مشگل داشتین و دارین - 10 نفر را گزاشتین راس امور - البته جمعه ایرانی هم این اواخر لطفی نداشت و شده بود فقط تبلیغات یا مسابفه احمقانه شاباش شاباش
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها