سالروز میلاد خجسته حضرت صاحب الزمان (عج ) بهانه‌ای شده تا شبکه دو ویژه برنامه‌هایی مانند «کلاه قرمزی»،‌ «تمام ماه»،‌ «آئینه خانه» و «کوی محبت» را در جدول پخش خود قرار دهد.
کد خبر: ۸۰۳۷۶۲
جشن نیمه شعبان با حضور «کلاه قرمزی»

به گزارش جام‌جم سیما، پخش مجموعه محبوب «کلاه قرمزی» تنها به ایام عید نوروز محدود نبوده و طرفداران این سریال عروسکی می‌توانند شاهد پخش قسمت جدید «کلاه قرمزی» همزمان با نیمه شعبان سه شنبه، 12 خرداد ساعت 21 و 40 دقیقه از شبکه دو باشند.

دنیا فنی‌زاده، مرضیه محبوب، امیر سلطان احمدی، بنفشه صمدی و محمد لقمانیان از جمله عروسک‌ گردان‌های این مجموعه هستند و هنرمندانی چون حمید جبلی، محمدرضا هدایتی، بنفشه صمدی، بهادر مالکی، محمد بحرانی و کاظم سیاحی صداپیشگی شخصیت‌ها را بر عهده دارند.

بازپخش این برنامه چهارشنبه 15 و 30 دقیقه خواهد بود.

- شبکه دو با ویژه برنامه «تمام ماه» ولادت حضرت قائم (عج) را جشن می گیرد. «تمام ماه» ویژه برنامه 12 و 13 خرداد با اجرای شهرام شکیبا و مژده لواسانی روی آنتن شبکه دو می‌رود. این برنامه ترکیبی سه شنبه ساعت 20 و 50 دقیقه و چهارشنبه در ساعت های 11 ، 16.15 و 21 پخش می شود و گفتگو با میهمانان ویژه، ‌کارشناسان مذهبی و تاریخی،‌ مداحان و شاعران اهل بیت (ع)،‌ دانشجویان مسلمان خارجی در ایران، ارتباط زنده با مسجد مقدس جمکران و مسجد مقدس سهله برای ترسیم حال و هوای زائران و انعکاس شور و شعف مردم در سالروز ولادت امام عصر (عج) بخش های مختلف آن را تشکیل می دهند.

«تمام ماه» با حضور سعید حدادیان مداح اهل بیت،‌ سالار عقیلی خواننده موسیقی سنتی ایرانی،‌ مادر و برادر شهید عبدالحسین عرب نژاد و مادر و پدر شهید حسین عرب نژاد روی آنتن می رود.

شهید عبدالحسین عرب نژاد 23 خرداد سال 67 در عملیات بیت المقدس7 به شهادت رسید، اما هیچ گاه خبری از پیکر او نشد تا اینکه نتایج آزمایش DNA مشخص کرد او یکی از 5 شهید گمنام مدفون شده در مسجد فائق تهران است. این درحالیست که سالها پیش طبق خوابی که دیده شده بود، مشخص شد، پسر عموی شهید عبدالحسین عرب نژاد به نام شهید حسین عرب نژاد هم یکی از شهدای گمنامی است که در همین مسجد به خاک سپرده شده است.

زوجی که بعداز 12 سال صاحب فرزند دو قلو شده اند،‌ رزمنده ای که پس از 14 سال گمنامی به آغوش خانواده بازگشته و مادر شهید گمنامی که به تازگی پیدا شده مهمان وی‍ژه «تمام ماه» خواهند بود.

این برنامه در بخش دیگری با سیدجواد رضویان به دلیل ارادت وی‍ژه این بازیگر به اهل بیت (ع) و انعکاس شیفتگی اش در شبکه های اجتماعی به گفتگو می نشیند.

«تمام ماه» در قالب گزارشی با سوزان ‌بانوی آمریکایی که به واسطه مطالعه در مورد امام زمان عج مسلمان شده ،‌ گفتگو می کند و از برادرانی سراغ می گیرد که علی رغم جانبازی و مشکلات جسمی همچنان به کشاورزی اشتغال دارند.

مجتبی کشاورز « تمام ماه» را با هدف ترویج فرهنگ مهدیویت در جامعه و تقویت روحیه امید به عصر ظهور، ترسیم جامعه منتظر منطبق با آیات و روایات و وظایف منتظران در عصر غیبت، تبیین مفهوم انتظار،‌ توجه وی‍‍ژه به سرزمین یمن و یاران یمانی حضرت حجت عج،‌ نقش انقلاب اسلامی و حضرت امام خمینی" ره" در حمایت از مستضعفین جهان در عصر انتظار، ترویج سنت حسنه صله رحم در اعیاد اسلامی و توجه به ویژه به سالمندان برای گروه امور اجتماعی شبکه دو تهیه می کند.

- برنامه «آیینه خانه» و «کوی محبت» نیز به مناسبت نیمه شعبان با حال و هوای ویژه تری نسبت به برنامه های گذشته پخش می‌شوند.

«آیینه خانه» به تهیه کنندگی سید علی احمدی و اجرای رسالت بوذری سه شنبه،‌ 12خرداد با حجت الاسلام شهاب مرادی درباره ولادت امام عصر (عج) و ترویج فرهنگ مهدویت در خانواده گفتگو می کند.

«آیینه خانه» عنوان برنامه تلویزیونی گفتگو محور با محوریت سبک زندگی ایرانی اسلامی است که به آداب رفتارهای درون خانوادگی و اخلاق اجتماعی می پردازد.

این برنامه کاری از گروه خانواده و فرهنگ شبکه دو است که سه شنبه ها از ساعت 19 و 10 دقیقه پخش می شود.

ویژه برنامه «کوی محبت» با تهیه کنندگی و اجرای سید مصطفی موسوی نیز 13 و 14 خرداد از ساعت 19 و 10 دقیقه روی آنتن می رود.

«کوی محبت» کاری از گروه امور اجتماعی شبکه دو است و چهارشنبه و پنجشنبه در قالب پرونده «طرح اهل بیت (ع) برای فردای بشریت» به سلسله بحث های متناسب با نیمه شعبان می پردازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها