شبکه دو به مناسبت تولد حضرت‌ علی‌اکبر(ع) و هفته جوان در برنامه‌های دیده‌شو،‌ یک برش زندگی، عصر خانواده و زنده باد زندگی به موضوع جوان می‌پردازد.
کد خبر: ۸۰۳۱۴۴
ویژه‌برنامه‌های شبکه 2 برای هفته جوان

به گزارش روابط‌عمومی شبکه دو، برنامه دیده‌شو به تهیه‌کنندگی مسعود ساکت‌اف به مناسبت بزرگذاشت هفته جوان برنامه‌های مختلفی تدارک دیده که از میان آنها می‌توان به شاهنامه‌خوانی امیر صادقی و سیاوش معینی و گفت‌وگو با نخبگان، ‌هنرمندان و ورزشکاران موفق و جوان کشور اشاره کرد. امروز، بهنام مهدی‌خوانی،‌ رضا بنکی و شهرزاد درگاهی از اعضای تیم رباتیک دانشگاه قزوین، غزاله جزایری،‌ طناز دهقان و محسن کیایی از بازیگران جوان کشور به برنامه می‌آیند. در بخش دیگری از این برنامه با هاشم میرزایی،‌کارشناس مذهبی درباره سیره حضرت علی‌اکبر (ع) صحبت می‌شود.

دعوت از تیم تکواندوی نوجوانان کشور، ‌گفت‌وگو با تیم رباتیک انسان‌نما و حضور یک محیط بان و کمدین بخش‌های دیگر این وی‍ژه‌برنامه را تشکیل می‌دهند.

«دیده‌شو» کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه دو است که از ساعت 16 پخش می‌شود. برنامه«یک برش زندگی» که به پخش عکس‌ و فیلم‌های ارسالی مخاطبان اختصاص دارد، در هفته دوم خرداد به‌مناسبت میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) بخش‌های متنوعی را برای مخاطبان تدارک دیده‌ است.این برنامه از امروز تا 12 خرداد با موضوع جوان به مخاطبان ارائه می‌شود و در آن عکس، گزارش، فیلم کوتاه داستانی، مستند، وله و نماآهنگ‌هایی که مردم برای این برنامه فرستاده‌اند، پخش خواهد شد. یک برش زندگی شنبه تا پنجشنبه در ساعت‌های 8 و 30 دقیقه، 13 و 30 دقیقه و 17 و 50 دقیقه از شبکه دو پخش می‌شود. مخاطبان و علاقه‌مندان این برنامه تلویزیونی می‌توانند عکس‌ها و فیلم‌های خود را به پست الکترونیک برنامه به نشانی info@1_bz.ir ارسال کنند.

برنامه‌های عصر خانواده، زنده باد زندگی و کافه سوال هم در این هفته به موضوع جوانان می‌پردازند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها