فیلمبرداری فیلم سینمایی «لانتوری» تازه‌ترین فیلم رضا درمیشیان متوقف شد.
کد خبر: ۸۰۲۹۷۳
فیلمبرداری اثر جدید کارگردان «عصبانی نیستم» متوقف شد

محمدرضا منصوری مدیرتولید فیلم سینمایی «لانتوری» ضمن تائید این خبر گفت:«فیلمبرداری این فیلم را متوقف کرده‌ایم تا وضعیت لوکیشن‌های باقیمانده فیلم را مشخص کنیم. فیلم لانتوری یک پروژه کاملا مستقل از بخش خصوصی است و متاسفانه برخی نهادهای دولتی کوچکترین همراهی با این پروژه سینمایی نمی‌کنند. با توجه به فیلمنامه بخشی از داستان فیلم می‌بایست در لوکیشن‌هایی فیلمبرداری شود که منوط به اجازه نهادهای دولتی است و ما همچنان در تلاشیم تا اجازه بگیریم و وضعیت‌مان مشخص شود.»

او در ادامه افزود: «بیش از هشتاد درصد از فیلمبرداری لانتوری انجام شده و تنها بیست درصد از آن باقیمانده است.»

«لانتوری» داستانی عاشقانه دارد و باران کوثری، نوید محمدزاده و مریم پالیزبان نقش‌های اصلی این فیلم را بازی می‌کنند.

حسین پاکدل ، رضا بهبودی ، بهناز جعفری، مهدی کوشکی، نادرفلاح ، ستاره پسیانی، بهرنگ علوی ، بهرام افشاری، کاظم سیاحی، سیاوش چراغی پور، سجاد تابش، یسنا میرطهماسب و... از بازیگران «لانتوری» هستند.

تهیه کنندگی و کارگردانی «لانتوری» را رضا درمیشیان بر عهده دارد.

ساخته قبلی درمیشیان «عصبانی نیستم!» که فیلم برگزیده و برنده سه جایزه انجمن منتقدان بود و جوایز متعدد بین المللی از جمله جایزه فیلمساز با استعداد سال از آکادمی سینمای آسیاپاسفیک نتپک (شبکه ارتقای سینمای آسیا) و برنده سه جایزه بهترین فیلم ، بهترین کارگردانی استعداد آسیا و جایزه بزرگ وینست وارد از جشنواره شانگهای را گرفت با وجود داشتن پروانه نمایش ، سه شب قبل از نمایش عمومی به درخواست کمیسیون فرهنگی مجلس و وزیر ارشاد از نمایش آن جلوگیری به عمل آمد و اجازه نمایش عمومی پیدا نکرد. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها