مدیر گروه فرهنگ و اندیشه رادیو ایران اعلام کرد در دو برنامه «صفر و یک» و «اقتصاد روز» آخرین نرم‌افزارهای قرآنی معرفی و با تولیدکنندگان آثار قرآنی گفت‌وگو می‌شود.
کد خبر: ۷۹۹۵۱۱
معرفی آخرین نرم‌افزارهای قرآنی از رادیو ایران

یدالله گودرزی در این باره گفت: با توجه به حضور ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم و تنوع و گستردگی بی‌نظیر این مسابقات در کل دنیا، تصمیم بر آن شد که رادیو ایران در مسابقات حضور جدی داشته باشد. در برنامه صبحگاهی «سلام ایران» اتفاقات و رویدادهای مسابقات هر روز توسط یکی از مسئولان برگزاری برای مخاطبان بازگو می‌شود. برنامه «والعصر» هر روز از ساعت 15 و 30 دقیقه به مدت یک ساعت از غرفه رادیو ایران و از محل برگزاری مسابقات به صورت زنده با تهیه‌کنندگی عبدالله علایی و کارشناس-‌ مجری محمد نصرآبادی پخش می‌شود.

در برنامه‌ «صفر و یک» که ساعت 16 و 30 دقیقه پخش می‌شود و برنامه «اقتصاد روز» که ساعت 17 و 15 دقیقه به مخاطبان ارائه می‌شود، مهمانانی از مسابقات بین‌المللی قرآن کریم حضور خواهند داشت و آخرین نرم‌افزارهای مربوط به قرآن و فعالیت‌های تولید محصولات فرهنگی و قرآنی معرفی می‌شود. در برنامه اینجا ایران است دو بخش ویژه مسابقات بین‌المللی قرآن قبل و بعد از اذان طراحی شده که از حضور قاریان بین‌المللی برای تلاوت و مباحث مربوط به قرآن استفاده شده است. برنامه‌سازان رادیو ایران 30 مستند قرآنی و جذاب را در حال تهیه دارند که در ویژه‌برنامه اذانگاهی «لحظه‌های آسمانی» و برنامه‌های ماه مبارک رمضان پخش خواهد شد. (جام‌جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها