شبکه‌های مختلف سیما برای امروز، فردا و روز شنبه مصادف با عید سعید مبعث پخش فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن متنوعی را در نظر گرفته‌اند.
کد خبر: ۷۹۷۹۱۰
نمایش بیش از 50 فیلم در تعطیلات آخر هفته

ضیافت‌نامه، حلقه سیاه، پائولت، هاچ زنبور عسل، سلام مامان، ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی2، چشمه گنجشک، راز دریاچه، الیما، ساعت گیج زمان، سه ماهی، بازی مرگبار، آقای سریع، فرزند چهارم، زنده‌باد زاپاتا، اژدهای پیت، گدایان تهران، هواپیماها و سفر به دهلی برخی از فیلم‌هایی است که تلویزیون برای پخش تدارک دیده است.

شبکه یک

امشب: حلقه سیاه، ساعت 22

فردا: پائولت، ساعت 15 و 30 دقیقه

شنبه: سرقت بزرگ، ساعت 9/ ضیافت‌‌نامه، ساعت 16

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی «حلقه سیاه» به کارگردانی جان کرولی، امشب ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش می‌شود. اریک بانا، ربکا هال و جیم بردبنت در این محصول سال2013 بازی می‌کنند.

فیلم سینمایی «پائولت» به کارگردانی ژروم انریکو، فردا ساعت 15 و 30 دقیقه از شبکه یک به مخاطبان ارائه می‌شود. برنادت لافونت و کارمن مائورا در پائولت محصول سال 2012 فرانسه ایفای نقش کرده‌اند.

این شبکه فیلم سینمایی «سرقت بزرگ» به کارگردانی جو هو کیم را برای روز شنبه ساعت 9 صبح در نظر گرفته است. تایی هیون چا و چا یونگ لی در این محصول سال 2012 کره جنوبی بازی کرده‌اند. همچنین فیلم تلویزیونی «ضیافت‌نامه» به کارگردانی آرش معیریان و تهیه‌کنندگی محسن پیریایی، شنبه ساعت 16 از شبکه یک به مخاطبان ارائه می‌شود. محمود جعفری، مریم سعادت و مهران رنجبر در ضیافت‌نامه به ایفای نقش پرداخته‌اند.

شبکه 2

امروز: هاچ، زنبورعسل، ساعت 9/ سلام مامان، ساعت 23

فردا: ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی2، ساعت 9/ چشمه گنجشک، ساعت 17 و 30 دقیقه/ راز دریاچه، ساعت 23

شنبه: هواپیماها، ساعت 9/ کارگاه کنان، کارآگاه خصوصی دریا، ساعت 17 و 30 دقیقه/ میراث پر دردسر، ساعت 23

انیمیشن «هاچ، زنبورعسل» به کارگردانی نسورو آمینو، امروز ساعت 9 صبح در قالب برنامه «سینما صبحانه» از شبکه 2 نمایش داده می‌شود. فیلم تلویزیونی «سلام مامان» هم برای امشب ساعت 23 تدارک دیده شده است.

انیمیشن «ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی2» به کارگردانی کدی کامرون و کریس پرن، فردا ساعت 9 صبح در قالب برنامه «سینما صبحانه» از شبکه 2 به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.

فیلم تلویزیونی «چشمه گنجشک» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی پناه برخدا رضایی، فردا ساعت 17 و 30 دقیقه از شبکه 2 پخش خواهد شد.کاوه خداشناس، محمد عمرانی، مهسا مهجور، رابعه مدنی‌پور، فرحناز منافی‌ظاهر، محمدرضا رهبری، علی حسن ناصری، رامین چیت‌سازان، نازنین پیرکاری، مجتبی سمیعی همراه با هنرمندان نوجوان رضا نکویی و علی سمیعی در این فیلم تلویزیونی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «راز دریاچه» به کارگردانی بیل اندرسون هم برای فردا ساعت 23 در جدول پخش شبکه 2 گنجانده شده است. جان نتلس، جین وی مارک و بری جکسون در فیلم سینمایی راز دریاچه به تهیه‌کنندگی برایان ترومی، محصول سال 1999 انگلیس بازی کرده‌اند.

انیمیشن «هواپیماها» به کارگردانی کلی هال، شنبه ساعت 9 صبح در قالب برنامه «سینما صبحانه» از شبکه 2 سیما پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «کارگاه کنان، کارآگاه خصوصی دریا» به کارگردانی کوبون شیزونو، محصول سال2013 ژاپن، شنبه ساعت 17 و 30 دقیقه از شبکه 2 سیما در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. فیلم سینمایی «میراث پردردسر» به کارگردانی سیبیه له تافل هم برای شنبه ساعت 23 در جدول پخش این شبکه قرار گرفته است.

شبکه 3

امروز: الیما، ساعت 11/ ساعت گیج زمان، ساعت 15/ سه ماهی، ساعت 19 و 10 دقیقه/ بازی مرگبار، ساعت 23 و 30 دقیقه

فردا: آقای سریع، ساعت 15

شنبه: هنوز نرسیدیم، ساعت 9/ اون یکی‌ها ساعت 16 و 30 دقیقه/ گردشگر، ساعت 22 و 30 دقیقه

فیلم سینمایی «الیما» به کارگردانی نازیلا حدیقی، ساعت 11 امروز از شبکه 3 سیما پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «ساعت گیج زمان» به کارگردانی فرزاد موتمن نیز امروز ساعت 15 از این شبکه به نمایش درمی‌آید. بازیگرانی چون پریوش نظریه، شمسی فضل‌اللهی، فاطمه طاهری و مهدی فقیه در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «سه ماهی» به کارگردانی حمید رضا قربانی، امروز ساعت 19 و 10 دقیقه از شبکه 3 پخش می‌شود.

امشب ساعت 23 و 30 دقیقه فیلم سینمایی «بازی مرگبار» به کارگردانی جورج ایساک از شبکه 3 سیما به نمایش درمی‌آید. بازی مرگبار محصول سال 2013 انگلستان است.

فیلم سینمایی«آقای سریع» به کارگردانی آشیش آرموهان، فردا ساعت 15 در جدول پخش شبکه 3 قرار گرفته است.

فیلم سینمایی «هنوز نرسیدیم» به کارگردانی برایان لوانت، شنبه ساعت 9 صبح از شبکه 3 به مخاطبان ارائه می‌شود.

نیا لونگ و آیس کوب در این محصول سال 2005 آمریکا و کانادا نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم سینمایی اون یکی‌ها به کارگردانی آدام مک‌کی است که شنبه ساعت 16 و 30 دقیقه از شبکه 3 پخش می‌شود.

داستان این فیلم محصول2010 آمریکاست و ویل فرل، مارک والبرگ، مایکل کیتون ساموئل ال جکسون، اوا مندس و دواین جانسون در آن بازی کرده‌اند. فیلم سینمایی «گردشگر» به کارگردانی فلوریان هنکل و تهیه‌کنندگی گری باربر، شنبه ساعت 22 و 30 دقیقه از شبکه 3 سیما نمایش داده می‌شود. جانی دپ و آنجلینا جولی در این محصول سال 2010 آمریکا و فرانسه به ایفای نقش پرداخته‌اند.

شبکه 4

امروز: فرزند چهارم، ساعت 15

فردا: زنده‌باد زاپاتا، ساعت 20 و 30 دقیقه

فیلم سینمایی «فرزند چهارم» به کارگردانی وحید موسائیان، امروز ساعت 15 از شبکه 4 بازپخش می‌شود. مهدی هاشمی، مهتاب کرامتی و حامد بهداد بازیگران این فیلم هستند.

فیلم سینمایی «زنده‌باد زاپاتا» به کارگردانی الیا کازان، فردا ساعت 20 و 30 دقیقه در قالب برنامه «سینما 4» از شبکه 4 سیما به نمایش درمی‌آید. مارلون براندو و آنتونی کوئین در این محصول سال1952 آمریکا هنرنمایی کرده‌اند.

شبکه 5

امروز: آرزوی بزرگ، ساعت 13 و 30 دقیقه

فردا: اژدهای پیت، ساعت 13 و 30 دقیقه/ مثل یک سرآشپز، ساعت 22

شنبه: کارآگاه گجت 2، ساعت 9/ قطار چنای، ساعت 13 و 30 دقیقه

فیلم سینمایی «آرزوی بزرگ» امروز ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه 5 پخش می‌شود و فیلم سینمایی «اژدهای پیت» به کارگردانی دان چفی، فردا ساعت 13 و 30 دقیقه از این شبکه نمایش داده می‌شود. هلن ردی، جیم دالا، میکی رونی و رد باتونز در این محصول سال 1977 آمریکا بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «مثل یک سرآشپز» به کارگردانی دنیل کوهن، فردا ساعت 22 از شبکه 5 در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. ژان رنو، مایکل یون، رافائل آگاگیو و جولین بویسلیر در این محصول سال 2012 فرانسه و اسپانیا بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «کارآگاه گجت 2» به کارگردانی آلکس زم، شنبه ساعت 9 صبح در قالب برنامه «تماشاخانه» از شبکه 5 به نمایش درمی‌آید. فرنچ استوارت، الین هندریکس، تونی مارتین و کالتلین واچز در کارآگاه گجت 2 محصول سال2003 آمریکا ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم سینمایی «قطار چنای» به کارگردانی روهیت شتی، شنبه ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه 5 پخش می‌شود.

دپیکا پادوکن، شاهرخ خان و ساتیاراج در قطار چنای محصول سال 2013 هند به ایفای نقش پرداخته‌اند.

شبکه شما

امشب: کفشاتو در نیار، ساعت 23

فردا: ترس، ساعت 13 و 30 دقیقه

شنبه: آفتاب بعد از بارون، ساعت 13 و 30 دقیقه

فیلم تلویزیونی «کفشاتو در نیار» به کارگردانی اصغر یوسفی‌نژاد و تهیه‌کنندگی حمید سلیمانی‌نیا، امشب ساعت 23 از شبکه شما پخش می‌شود. مهران نائل، محرم زینال‌زاده، فرحناز منافی ظاهر و ساناز نظری در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «ترس» به کارگردانی فریدون کرمی و تهیه‌کنندگی سیدداوود تقی‌نژاد، فردا ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه شما به مخاطبان ارائه خواهد شد.

امیررضا وزیری، محمدرضا شجریان، ناصر سروی، جمیله ستوده‌نیا و سمیه بلیانی در فیلم ترس تولید مرکز یزد بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «آفتاب بعد از بارون» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی کامبیز کاشفی، ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه شما پخش می‌شود. کامبیز کاشفی، مجیدمحبوب بشری و عارفه صغرزاده در این فیلم تولید مرکز گیلان بازی کرده‌اند.

شبکه پویا

انیمیشن «آقای فاکس» امشب ساعت 21 از شبکـه پویا پخش می‌شود. این شبکه برای فردا ساعت 21 انیمیشن «ماشین‌ها 2» را در جدول پخش قرار داده است و روز شنبه ساعت 10 و 30 دقیقه هم انیمیشن «فوتبالیست‌ها 1» را به مخاطبان ارائه خواهد کرد. انیمیشن «سفر به دهلی» شنبه ساعت 21 از شبکه پویا پخش می‌شود.

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «کودی»، «آن‌سوی زندگی»، «ظرف غذای استنلی»، «فریب بزرگ» و «فراری» فردا ساعت12، 15، 17 ،20 و 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها