با دستگیری متهم در برازجان فاش شد

توزیع شربت مسموم برای سرقت از زنان

پلیس در حالی تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی عامل توزیع شربت مسموم در دهدشت آغاز کرده که در حادثه‌ای مشابه هشت زائر در شهرستان گچساران با شربت دست‌ساز بیهوش شدند.
کد خبر: ۷۸۸۹۶۳
توزیع شربت‌های مسموم بازهم قربانی گرفت

به گزارش جام‌جم، دو روز پیش مردی با اورژانس شهرستان گچساران تماس گرفت و از مسمومیت تعدادی از زائران مرقد بی‌بی حکیمه(س) این شهر خبر داد.

امدادگران با اعزام به آنجا مشاهده کردند هشت زن و مرد که دچار مسمومیت شده بودند بی‌هوش در محوطه امامزاده افتاده‌اند. این افراد سریع به بیمارستان‌های دیلم، گناوه و شهید رجایی گچساران منتقل شدند که با تلاش پزشکان نجات یافتند.

بررسی‌های پزشکان روی افراد بستری شده نشان می‌داد، آنها پس از نوشیدن شربت دست‌ساز بدحال و بی‌هوش شده‌اند. پزشکان با مشکوک شدن به موضوع ماجرای مسمومیت آنها را به پلیس گزارش کردند.

ماموران با حضور در این سه بیمارستان و تحقیق از مصدومان حادثه متوجه شدند، مردی به آنها شربت تعارف کرده که پس از نوشیدن آن مسموم شده‌اند. سه نفر از آنها که دو زن و یک مرد هستند همچنان در بیمارستان بستری‌اند اما پنج نفر دیگر که از بندر گناوه استان بوشهر به گچساران سفر کرده و این حادثه برایشان رخ داده بود، با بهبود حالشان مرخص شدند.

این حادثه در حالی رخ داده که سه‌شنبه گذشته نیز هشت زن و یک پسر خردسال نیز پس از نوشیدن شربت تعارفی از طرف یک مرد میانسال در شهرستان دهدشت و چرام که مدعی بود برادرش در آستانه اعدام است و برای آزادی او این شربت‌ها را میان مردم توزیع می‌کند مسموم و روانه بیمارستان شده بودند.

در حال حاضر احتمال می‌رود عامل توزیع شربت‌های مسموم در سطح استان یک نفر باشد.

سرهنگ علی‌کرم بازیان، فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در این باره به ایسنا گفت: این مسمومیت‌ها مشابه همان مسمومیت‌هایی است که در شهرستان‌های دهدشت و چرام و با توزیع شربت‌های دست‌ساز و آلوده رخ داده اما در حال حاضر امکان اظهارنظر دقیق پیرامون آن وجود ندارد. بنابراین تحقیقات گسترده پلیس در این رابطه آغاز شده و بزودی در این زمینه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها