تلویزیونی که با آهن‌ربا به دیوار خانه شما می‌چسبد

سبک‌ترین تلویزیون جهان ساخته شد

این تلویزیون با ظاهر قدیمی خود بسیاری از کاربران را مجذوب خواهد کرد

پوسته قدیمی برای یک نمایشگر مدرن

یک طراح خوش ذوق با ترکیب پوسته یک تلویزیون قدیمی و یک نمایشگر مدرن موفق به ساخت محصولی خاطره‌انگیز و دارای امکانات ویژه شده است.
کد خبر: ۷۸۳۴۳۳
پوسته قدیمی برای یک نمایشگر مدرن

جام جم کلیک: بسیاری از افراد با خاطرات سال‌های پیش زندگی می‌کنند و علیرغم علاقه بسیار زیاد به محصولات و ابزارهای مدرن خود، مدل‌های کلاسیک را دوست داشته و به‌اصطلاح به دنیای ریترو (Retro) علاقه‌مند هستند، در این میان یک طراح خوش ذوق موفق شده است تا با ترکیب ظاهر یک تلویزیون متعلق به 70 سال پیش با امکانات یک نمایشگر مدرن امروزی، محصولی را تولید کند که کاملا باب طبع این افراد خواهد بود.

این تلویزیون در نخستین نگاه شما را به دوران جنگ جهانی انتقال می‌دهد و به‌نظر می‌رسد که با یک محصول خارج شده از موزه روبرو هستید ولی با روشن کردن آن متوجه می‌شوید که زیر این پوسته قدیمی و زیبا، یک نمایشگر 15 اینچی ال‌سی‌دی قرار گرفته است که به‌صورت دست‌ساز و برای این مدل خاص تولید شده است.

این تلویزیون علاوه بر امکان پخش تصاویر از ورودی‌های مختلف می‌تواند به‌واسطه یک دستگاه پخش کننده دی‌وی‌دی که درون آن تعبیه شده است نیز به نمایش مستقیم فایل‌های تصویری بر روی نمایشگر بپردازد ولی نکته بارز اینجاست که تا زمانی که این دستگاه را روشن نکنید، نمی‌توانید به ماهیت اصلی آن پی ببرید.

این تلویزیون تنها در یک نسخه تولید شده است و مسلما هر فردی دوست دارد تا یک مدل از آن را در اختیار داشته باشد زیرا ظاهر چشم‌‌نواز و خاطره‌انگیز این دستگاه می‌تواند هر بیننده‌ای را مجذوب خود کند ولی هدف سازنده این محصول این بوده است که بار دیگر حس زیبای حضور در محیط‌های قدیمی را زنده کند که البته در این راه موفق هم بوده است.

شما هم اگر یک دستگاه قدیمی و غیرقابل استفاده در خانه خود دارید می‌توانید با استفاده از این گونه طرح‌ها برای تبدیل آن به یک ابزار مدرن اقدام کنید، تنها کمی ذوق و سلیقه و زمان برای این کار کافی است و نتیجه آن نیز بسیار جذاب خواهد بود.

آناهیتا عیوض‌خانی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
پ
Azerbaijan
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۳
۰
۰
آفرین

نیازمندی ها