گفته می‌شود این گوشی هوشمند از مشخصاتی شبیه به پرچم‌دار اچ‌تی‌سی برخوردار خواهد بود و هشتم آپریل رسما معرفی خواهد شد. امروز تصاویر رندر جدیدی از وان +M9 منتشر شده است که در ادامه آن‌ها را مشاهده خواهید کرد.
کد خبر: ۷۸۳۴۱۴
دو تصویر جدید از وان +M9 فاش شد

به گزارش جام جم کلیک: زبان طراحی وان M9 Plus مشابه هر دو پرچم‌دار اخیر کمپانی اچ‌تی‌سی، یعنی وان M8 و وان M9 است. همانطور که در تصویر زیر نیز مشاهده می‌کنید، پشت دستگاه شبیه به وان M8 دوربین دوگانه و فلش قرار دارد و در بخش جلویی، طراحی آشنای وان M9 به چشم می‌خورد. اما چیزی که در طراحی این دستگاه پیش از این سابقه نداشته، دکمه فیزیکی خانه (Home) است که در قسمت پایینی و در بین منافذ بلندگو جای داده شده است.

همین دکمه خانگی، دستگاه جدید اچ‌تی‌سی را کمی شبیه به گوشی‌های هوشمند سامسونگ کرده است. احتمالا کاربرد اصلی این دکمه خانگی، اسکنر اثر انگشت خواهد بود و اچ‌تی‌سی برای اینکه این قابلیت را در اختیار کاربران قرار دهد، مجبور به اضافه کردن دکمه فیزیکی در پایین دستگاه خود شده است.

تاکنون اطلاعات و شایعات زیادی از مشخصات وان +M9 منتشر شده اما به احتمال فراوان، این گوشی هوشمند از نمایشگری ۵.۲ اینچی با روزلوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل (QHD)، پردازنده ۸ هسته‌ای MT6795T شرکت مدیا‌تک، حافظه رم ۳ گیگابایت، دوربین اصلی ۲۰.۱ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود.

منبع: زومیت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ملك
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
۰
۰
ظاهرش كه عالی!!!!!!!!! كاش قیمتش مناسب باشه
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها