حتی نرم‌افزارهای سامسونگ را می‌توان از گلکسی اس 6 حذف کرد

مزیتی ویژه برای گلکسی اس 6

بسیاری از ما در ابتدای خریدن تلفن همراه هوشمند خود با مشکل نرم‌افزارهای شرکت سازنده روبرو هستیم زیرا باید آن‌ها را تحمل کنیم ولی گلکسی اس 6 به کاربران خود اجازه می‌دهد که تقریبا تمامی نرم‌افزارهای ممکن را از روی تلفن‌ همراه خود حذف کنند، حتی نرم‌افزارهای خود سامسونگ.
کد خبر: ۷۸۲۵۹۶
مزیتی ویژه برای گلکسی اس 6

جام جم کلیک: یکی از تناقض‌های بزرگ در دنیای تلفن‌های همراه هوشمند را می‌توان وضعیت حافظه مورد ارائه توسط سازنده تلفن‌همراه و کم بودن آن و در عین حال وجود نرم‌افزارهای فراوان و غیرقابل حذفی دانست که توسط همان شرکت سازنده بر روی تلفن همراه مربوطه تعبیه شده‌اند. این ساختار موجب اعتراض همیشگی کاربران تلفن‌های همراه هوشمند بوده است ولی شرکت سامسونگ قصد دارد تا این رویه را تغییر بدهد و به‌نظر می‌رسد که گلکسی اس 6، سرآغازی برای این تغییر خواهد بود.

این امکان به‌ این ترتیب است که در تلفن همراه هوشمند گلکسی اس6، کاربر دستگاه می‌تواند به‌سلیقه خود تقریبا تمامی نرم‌افزارهای از پیش نصب‌ شده بر روی تلفن همراه را غیرفعال نموده و یا اینکه آن‌ها را به‌طور کامل از روی دستگاه خود حذف کند. این گستردگی تا حدی ادامه خواهد داشت که تنها نرم‌افزارهای ضروری برای ادامه کارکرد سیستم‌عامل را نمی‌توان در این مدل حذف نمود.

کاربران گلکسی اس 6 می‌توانند نرم‌افزارهای سامسونگ و گوگل را نیز از روی دستگاه خود حذف کنند و برای نمونه حتی امکان حذف کردن نرم‌افزار دستورات صوتی به دستگاه نیز ممکن خواهد بود. این امر موجب می‌شود تا کاربر تلفن همراه بتواند بیشترین و بهینه‌ترین مصرف را از حافظه داخلی محدود تلفن همراه هوشمند خود ببرد و در صورت عرضه شدن این امکان بر روی گلکسی اس 6، زمان زیادی طول نخواهد کشید که مشتریان تلفن‌های همراه هوشمند انتظار وجود این امکان در تمام تلفن‌های همراه تولید شده توسط شرکت‌های دیگر را نیز داشته باشند و این حرکت سامسونگ، به‌صورت مستقیم به نفع کاربران عمومی تلفن‌های همراه تمام خواهد شد.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها