می‌خواهم یک هارد 128 گیگابایتی از نوع SSDرا کنار هارددیسک 500 گیگابایتی قبلی‌ام ترکیب کنم. چه نکاتی باید رعایت شود؟
کد خبر: ۷۷۹۷۲۲
پرسش و پاسخ: نصب همزمان هارد SSD و هارد معمولی

محمد سترکی از اصفهان: می‌خواهم یک هارد 128 گیگابایتی از نوع SSDرا کنار هارددیسک 500 گیگابایتی قبلی‌ام ترکیب کنم (یکی برای ویندوز و نرم‌افزار و دیگری برای فایل‌ها). اگر نکته‌ای در مورد کار کردن با این ترکیب نیاز است بیان کنید.

پاسخ کلیک: نکته خاصی در استفاده از این قابلیت وجود ندارد. شما باید هارد SSD را همچون دیگر هاردها به مادربورد متصل کرده و در صورت نیاز آن را پارتیشن‌بندی کنید. هنگام نصب ویندوز، درایو موردنظر در هارد SSD را انتخاب و ویندوز را روی آن نصب کنید.

در صورت نیاز می‌توانید با مراجعه به تنظیمات بایوس، اولویت بوت رایانه را نیز روی هارد SSD قرار دهید. به این ترتیب هارد‌دیسک شما به‌عنوان هارد بوت سیستم‌عامل شناخته می‌شود و عملیات بوت صورت می‌گیرد. هارد 500 گیگابایتی شما نیز همچون یک هارد دوم در ویندوز شناسایی شده و درایوهای آن مطابق پارتیشن‌بندی صورت گرفته برای شما قابل دسترس خواهد بود. به شما توصیه می‌کنیم نرم‌افزارهایی را که به پردازش سریع‌تر نیاز دارند نیز روی هارد SSD نصب کرده و از هارد دوم برای ذخیره‌سازی اطلاعات کمک بگیرید.

چنانچه مشکلتان رفع شد می‌توانید در بخش نظرات همین مطلب، سایر کاربران را نیز مطلع کنید

آیا شما برای این پرسش، پاسخ مناسب‌تری دارید؟ خوشحال می‌شویم پاسخ پیشنهادی خود را در بخش نظرات در اختیار سایر کاربران قرار دهید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها