این شرکت سال گذشته با برنامههای تبلیغاتی جدید برندهای بزرگی را به سرمایهگذاری ترغیب کرده، اما با اینکه 6 درصد از فروش کل گوگل را شامل میشود، درآمدی نداشته است. سرمایههای بهدست آمده از طریق آگهیها، با حق کپیرایت و هزینههای پشتیبانی از پخش آنلاین آن تقریبا سر به سر میشود.
این در حالی است که در سال مالی 2014 ارزش سرمایه YouTube چهار میلیارد دلار اعلام شد که از سال گذشته یک میلیارد دلار بیشتر شده است. البته YouTube برای توسعه خود در سالهای اخیر، دست به اقدامات بسیاری زده و برنامههای مختلفی برای افزایش سودآوری از طریق تبلیغات تصویری هدفمند و گسترش سرویسهای اشتراکی و شبکهها و سرویس پولی پخش آنلاین در دستور کار خود قرار داده تا شاید بتواند آنطور که باید و شاید سودآوری داشته باشد.
کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
رئیس مرکز تحقیقات آلودگی هوای دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتوگو با جام جم آنلاین:
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتوگو با جام جم آنلاین:
گفتوگو با منوچهر آذری، بازیگر،گوینده،مجری وصداپیشه پیشکسوت رادیو و تلویزیون
فاطمه مجلل در گفتوگو با «جامجم»:
رئیس مرکز تحقیقات آلودگی هوای دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتوگو با جام جم آنلاین: