اینفینیتی با همکاری مستقیم نیسان، محصول جدید خود یعنی فوگا (Fuga) را در ژاپن برای ژاپنی‌ها معرفی کرد، محصولی که قرار است نقش یک مدل جدید از محصولات اینفینیتی را بازی کند، اما با مقایسه‌ای کوتاه با نسخه‌های دیگر این کمپانی، متوجه شباهت‌های زیاد این مدل با سایر مدل‌های تولیدی اینفینیتی خواهید شد.
کد خبر: ۷۷۲۰۶۴
اینفینیتی، نسخه‌ مخصوص ژاپنی‌ها را ساخت + عکس

اینفینیتی فوگا به عنوان یک محصول جدید در طراحی ظاهری خود از یک جلوپنجره مشبک بزرگ‌تر، چراغ‌های جلو تمام LED با نگاهی بازتر و همچنین مه شکن‌های یکپارچه با قاب کرومی در جلوی خود سود می‌برد و در عقب هم از خروجی‌های اگزوز دوگانه کرومی رنگ و بر روی محورهای خود هم از چهار عدد رینگ 18 اینچی بسیار سبک آلومینیمی استفاده می‌کند.

در محدوده موتوری هم اینفینیتی سه پیشرانه متفاوت را در نظر گرفته که اولی متشکل از یک پیشرانه 2.5 لیتری شش سیلندر V شکل با نیروی خروجی 225 اسب بخاری و گشتاور 258 نیوتن متری بوده و موتور دوم هم شامل یک پیشرانه 3.5 لیتری شش سیلندر «V» شکل 333 اسب بخاری با حداکثر گشتاور تولیدی 363 نیوتن متری می‌شود.

پیشرانه سوم هم یک موتور 3.5 لیتری V6 هیبریدی است که با توان ترکیبی خروجی خود نیرویی معادل 364 اسب بخار را روانه چرخ‌ها می‌کند.



اینفینیتی فوگا با قیمت 4 میلیون و 104 هزار ین ژاپن یا به عبارتی 42 هزار و 100 دلار آمریکا در حال حاضر در ژاپن قابل سفارش است.(خودروبانک)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها