سوزوکی ویتارا از زمان معرفی خود در سال 1988، همواره به عنوان یک خودروی جمع و جور و راحت با طراحی چشم نواز و قابلیت‌های خارج از جاده‌ای یا آفرودی رضایت بخش در میان SUVها بوده که نسل جدید سوزوکی ویتارا هم از این قاعده مستثنی نبوده و با نسبت کوچک‌تر و ظاهر جدید و راحتی دو چندان خود، سعی بر ادامه راه بزرگان خود دارد.
کد خبر: ۷۷۳۲۷۸
خودرویی که پرچم‌دار شاسی‌بلندهای سوزوکی است + عکس

«کراس اور» جدید پنج در سوزوکی به انتخاب مشتری به همراه یک پیشرانه 1.6 لیتری بنزینی 120 اسب بخاری در 6000 دور بر دقیقه و حداکثر گشتاور 156 نیوتن متری در دور موتور 4400 دور بر دقیقه و همچنین یک پیشرانه 1.6 لیتری دیزلی با توانایی ارائه قدرت 120 اسب بخاری در 3750 دور بر دقیقه و نهایت گشتاور 320 نیوتن متری در محدوده دور موتور 1750 دور بر دقیقه ارائه می‌شود که به تناسب هزینه پرداختی و نیاز مشتری به یک جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک یا دستی متصل می‌شوند.

تجهیزات و ویژگی‌های استاندارد بر روی خودرو هم به طور عمده شامل هفت کیسه هوای ایمنی، رینگ‌های 16 و 17 اینچی آلیاژی چرخ‌ها، سیستم کروز کنترل تطبیقی با محدود کننده خودکار سرعت، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک اتاق، سیستم صوتی و ناوبری، روکش‌های چرمی صندلی‌ها، سیستم ورود و خروج بدون کلید، سقف پانوراما و... می‌شود که با پرداخت هزینه 13 هزار و 999 پوندی الی 21 هزار و 299 پوندی می‌توان «کراس اور» جدید سوزوکی را از ماه آوریل سفارش داد.(خودروبانک)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
نرم افزار موبایل
-
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
۰
۰
نرم افزار موبایل
-
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
۰
۰

نیازمندی ها